Gå til innhold

Blir BF2 stort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes at banene skulle vært mye større og at flybasene lå ganske langt unna krissonen, så du har tid til å snakke med lagkamerater hvor fienden. Før så fløy du jo ut av brettet 10 sekunder etter at du hadde lettet (litt overdrevent kansje)

Og hvis det skal gå ann å spille 100 folk sammen så bør banene være minst 3 ganger så store synes nå jeg. Hva er vitsen med transport fly på baner på størrelse med en fotball bane.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Banene i BF1942 er for små hvis man skal spille 64 stykker på en gang - noe jeg tror vil smitte over i BF2 - hvis man fyller opp en server med 100 spillere, så tror jeg at det blir mer kaos enn gameplay - men det er jo ikke gøy å spille på stappfulle, overbelasta servere uansett...

Jeg tror egentlig ikke at stårrelesen på brettene kommer til å bli et problem!

Trur Battlefield 2 blir bra  :cool:

Er det januar, februar det kommer? :ermm:  :whistle:  :hmm:

Første kvartal 2005 sies det =)

Lenke til kommentar

jeg tror nok at mappa i BF2 blir svært store ! der de demonstrerer BFTV og fly i en film er samme mappet ! noe som er helt utrolig, Det blir nok ikke mange som kommer til å lage customs map til BF2 etter størrelsen vil være utrolig stor antar jeg ! Her er jo fly hastighet og alt slikt beregnet med i map størrelsen !

Lenke til kommentar
Banene i BF1942 er for små hvis man skal spille 64 stykker på en gang - noe jeg tror vil smitte over i BF2 - hvis man fyller opp en server med 100 spillere, så tror jeg at det blir mer kaos enn gameplay - men det er jo ikke gøy å spille på stappfulle, overbelasta servere uansett...

Jeg tror egentlig ikke at stårrelesen på brettene kommer til å bli et problem!

Trur Battlefield 2 blir bra  :cool:

Er det januar, februar det kommer? :ermm:  :whistle:  :hmm:

Første kvartal 2005 sies det =)

Da må eg velge mellom Stalker og bf2 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...