Liestöl Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Alle mot alle på PCW :!: Det må kult!! Tenk på alle Taktikkene som kommer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Synes at banene skulle vært mye større og at flybasene lå ganske langt unna krissonen, så du har tid til å snakke med lagkamerater hvor fienden. Før så fløy du jo ut av brettet 10 sekunder etter at du hadde lettet (litt overdrevent kansje) Og hvis det skal gå ann å spille 100 folk sammen så bør banene være minst 3 ganger så store synes nå jeg. Hva er vitsen med transport fly på baner på størrelse med en fotball bane. Endret 19. september 2004 av Orresnei Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Trur Battlefield 2 blir bra Er det januar, februar det kommer? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Banene i BF1942 er for små hvis man skal spille 64 stykker på en gang - noe jeg tror vil smitte over i BF2 - hvis man fyller opp en server med 100 spillere, så tror jeg at det blir mer kaos enn gameplay - men det er jo ikke gøy å spille på stappfulle, overbelasta servere uansett... Jeg tror egentlig ikke at stårrelesen på brettene kommer til å bli et problem! Trur Battlefield 2 blir bra Er det januar, februar det kommer? Første kvartal 2005 sies det =) Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 jeg tror nok at mappa i BF2 blir svært store ! der de demonstrerer BFTV og fly i en film er samme mappet ! noe som er helt utrolig, Det blir nok ikke mange som kommer til å lage customs map til BF2 etter størrelsen vil være utrolig stor antar jeg ! Her er jo fly hastighet og alt slikt beregnet med i map størrelsen ! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Håper singleplayer blir objective ikke som i bf1942... hold basen så kan ikke fienden spawne Satser på dyr og snt jeg Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Banene i BF1942 er for små hvis man skal spille 64 stykker på en gang - noe jeg tror vil smitte over i BF2 - hvis man fyller opp en server med 100 spillere, så tror jeg at det blir mer kaos enn gameplay - men det er jo ikke gøy å spille på stappfulle, overbelasta servere uansett... Jeg tror egentlig ikke at stårrelesen på brettene kommer til å bli et problem! Trur Battlefield 2 blir bra Er det januar, februar det kommer? Første kvartal 2005 sies det =) Da må eg velge mellom Stalker og bf2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå