Gå til innhold

Blir BF2 stort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du tenker på størrelse på mappene så vil jeg tro at de blir på samme størrelse som i BF og BFV - dessuten vil server komme med en feature som gjør det mulig å øke størrelsen på mappet i trå med antall spillere på serveren.

Hvis du tenker på "stort" som i "populært" så vil jeg tro at en _del_ vil spille dette spillet - alle BF-fans vil garantert gi dette nye spillet en sjanse, og i tillegg vil det sikkert appelere til andre som tidligere ikke har spilt BF.

La meg legge til at Battlefield er MYE mer enn å fly inn i fienden sin base og "drepe et par" :no: - du har tydeligvis ikke skjønt gameplayet.

Endret av Croyfer
Lenke til kommentar

Vanskelig å få bra gameplay med nymotens våpen imo.

WW2 settingen er perfekt da ingen våpen er direkte overkill.

Tviler egentlig på at jeg vil gå over fra bf42 til bf2 når det kommer.

WW2 har en egen sjarm over seg som jeg ikke kan finne igjen i andre krigs-settinger.

Lenke til kommentar

Håper i alle fall BF2 blir lagt opp slik at det lønner seg, eller at man blir nødt til å samarbeide. BF1942 har litt for høy Rambofaktor og koordinering er mer et hyggelig pluss enn en nødvendighet.

Noen av oss gamere er ikke lenger 14år og ønsker litt mer taktikk og strategi inn i gameplayet. Det er selvfølgelig klart at endel vil trene seg opp til å bli stygg-gode, men det bør alikevel tilrettelegges for at man f.eks trenger alle våpendisipliner for å lykkes. Litt i likhet med hva Activision klarte med Enemy Territory. En mann skal ikke avgjøre resultater, men teamet.

Lenke til kommentar
Håper i alle fall BF2 blir lagt opp slik at det lønner seg, eller at man blir nødt til å samarbeide. BF1942 har litt for høy Rambofaktor og koordinering er mer et hyggelig pluss enn en nødvendighet.

Noen av oss gamere er ikke lenger 14år og ønsker litt mer taktikk og strategi inn i gameplayet. Det er selvfølgelig klart at endel vil trene seg opp til å bli stygg-gode, men det bør alikevel tilrettelegges for at man f.eks trenger alle våpendisipliner for å lykkes. Litt i likhet med hva Activision klarte med Enemy Territory. En mann skal ikke avgjøre resultater, men teamet.

:thumbup:

er ikke signaturen din litt lang da ? :thumbup:

Endret av Lucas
Lenke til kommentar

Vel jeg kan ikke si at dette stemmer helt - hvis du sitter på VT med 2-3 klankompisser og snakker taktikk underveis så øker du både scoren din og moroa med 200% :)

<3 Teamplay <3

Men det er gøy å kjøre litt rambo noen ganger også - og enda bedre når man f.eks klarer å runde en mainbase på Operation Aberdeen :):love:

Lenke til kommentar

Hold that tougth!

Vi snakker om 3 lag (usa,kina,midtøsten)på en bane her ikkesant?

Hvis du ser traileren,så er det 3 lag med der,usa (den skvadronen som skyter seg gjennom byen) kina (tror det er han som skyter tanksen med rpg fra hustaket) og midtøsten (som kommer med tanks), så da er det vel 3 lag på alle banene?

Mener og huske at mapsizen beregnes etter hvor mange spillere serveren har, også hvor mange kjøretøy osv.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...