Mr. ve Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Søstera mi skal ha seg en bærbar pc til skolearbeid, musikk og bilder. Jeg kom nettopp over denne hos ps-data. Det er ukens tilbud, så det går vel ut i morra, så jeg trenger raskt svar; ER DETTE ET BRA KJØP? Ser den bare(?) har 1.5ghz prosessor, men jeg har ikke peiling på den -M "dothan" prosessorn.. Er den noe tess? Er tundra et brukende merke? Ser dere noen grove "mangler" på denne maskinen? Håper på raske og seriøse svar På forhånd takk! Lenke til kommentar
whoi Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Det ble tatt opp for noen dager siden. Sjekk her. Er en bra maskin hvis den ikke skal brukes til spilling, med tanke på det innebygde skjermkortet på den. Tundra er psdata sitt merke, maskinen er en AOpen 1556. Omtrent identisk med 1557 som du finner masse masse info om her på forumet. Prosessoren er Pentium M som yter mye bedre enn tilsvarende P4 på samme MHz. 1.5GHz PM kan vel sammenlignes med noe rundt en P4 2.6GHz. Sånn ca ihvertfall, de har styrke på litt forskjellige områder, og PM er overlegen til bærbare. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Til skolearbeid, musikk og noen bilder er det helt klart et bra kjøp. Lenke til kommentar
1955 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Dersom prisen ikke skal overstige Kr. 10.000 er dette et topp tilbud. Skal den brukes til nyere 3D spill må du legge til 3-4.000 . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå