Gå til innhold

TEST: Microsoft Digital Media Pro

Anbefalte innlegg

Vel og bra - men i August kom Dinside data ut med en test av et MS-tastatur med navn "Comfort", som jeg antar blir mitt neste tastatur. Det ser slik ut:

133977.jpg

Men det har jeg ikke sett i noe websjappe enda - noen som vet hvor de er å oppdrive?

DinSides test

Og hvorfor er det ikke mulig å kjøpe trådløse tastatur uten at det henger med en eller annen bedriten mus? Sjit ass!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter selv med et desktop Elite som er storebroren , er meget godt fornøyd , ser heller ikke noe problem med F lock knappen , er vel ikke så tungvint med et ekstra tastetrykk i løpe av dagen , til gjengjeld får du jo dobbelt så mange funksjoner  :-)

Det er bare det å huske på å trykke på det etter en restart.

Utrolig iriterende og spille et spill som bruker f1-f12 knappene og plutselig åpnes min datamaskin eller lignende.

Jeg vet, F-lock er djevelens verk. Fatter ikke hvorfor F-tastene er "av" som default.

AtW

Lenke til kommentar
Sitter selv med et desktop Elite som er storebroren , er meget godt fornøyd , ser heller ikke noe problem med F lock knappen , er vel ikke så tungvint med et ekstra tastetrykk i løpe av dagen , til gjengjeld får du jo dobbelt så mange funksjoner  :-)

Utrolig iriterende og spille et spill som bruker f1-f12 knappene og plutselig åpnes min datamaskin eller lignende.

Jeg vet, F-lock er djevelens verk. Fatter ikke hvorfor F-tastene er "av" som default.

AtW

Jepp, det skulle vært motsatt

Lenke til kommentar

AtW

Jepp, det skulle vært motsatt

helt enig.

vil heller ha en rad med taster til for å slippe f-lock..

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer... dere tre siste som skrev her, har dere fått med dere linken jeg la til å forige side? For så lenge du er i windows med MS tastatur er det vel et non-issue.

Den var jo kul den editen, men det hindrer ikke at det er ganske ræv (i mine øyne)av de større tastaturprodusentene å "tvinge" oss til å fikse registryen for å få ett fornuftig oppsett.

AtW

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jeg skjønner ikke hva dere gnåler om? Jeg har detta tastaturet her, Digital Media Pro, og har ingen problemer med F-Lock tasten? den er på når jeg skrur på pc'en uansett den, har aldri noe problem...

Og det at det står på konklusjonen, at hpndleddstøtten faller lett av, skjønner ikke dette heller.. er jeg kjempeheldig da eller? som ikke har noen problem med at den detter av? kanskje tastaturet mitt ligger litt for rolig da...?

Har kun dettet av 1 gang da jeg dro til lan, fordi den lå neddi bag'en min..

MVH:Joakim Gulbrandsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...