CoZtA Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 hvis moderator mener posten ikke passer slett den... Men hvertfall så selger jeg mitt moddet chieftec kabinett etter som jeg MÅ ha penger... se det på http://www.krangaz.no/salg/ :smile: så er det bare og maile på [email protected] :wink: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Bruktmarkedet? Helt ok kabinett forresten :smile: Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 wow, det var en nice mod! fet med sånne lister.. vurderer å kjøpe slike til mitt eget også. akkurat nå har jeg bare de stygge tynne/svarte fra microplex.. skulle aldri ha kjøpt dem! fin mod!. har du noen bilder av koblingen bak bryterpanelet ditt?? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Ser fint ut, Men hva er vitsen med alt mikk makket.Ser ut som en landigs bane får fly???? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Når du er på hw's hovedside så er "bruktmarked" linken rett vedsidenav "forum" linken!? Går det ann å være mindre dum? Lenke til kommentar
CoZtA Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Viftestyringa er en 12-av-5 volt styring som er laget utifra egent hode :wink: med resistore og dioder. alt er så puttet inn i krympeslange og smeltet sammen se blider her http://www.krangaz.no/salg/viftes/ hadde ikke tid til og gjøre bildene mindere... NB! til chieftec kabinett kabinettet er lagt på bruktmarkedet nå :smile: Lenke til kommentar
F.A.B. Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg har så sinnsykt løst på en viftekontroller, er det køddent å lage?? Er det slik at strømmen kommer inn i kontrollen og så gir den strømmen til viftene?? kozta: Hvor mye skal du ha for den?? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 er det kald katode blå du har brukt som lys?? ka du ska ha for å lage slike vifte kontrollere til andre da? *lat* -Kim- Lenke til kommentar
CoZtA Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 hehe :smile: sender strøm til kontrolleren først ja og så videre til viftene Ja, kan vel kansje regne på hva det koster og lage sånne, men det er ikke billig! koster en del + at det tok 8 timer og lodde!!! min som er til 7 vifter selger jeg for 500,- men da virker ikke den ene blåe LEDen (men det er fikset på 3 sek hvis du har det liggende) Husker ikke i hode hva slutt prisen får delene ble men det er egentlig ganske mange komponenter. Jeg har brukt blå kald katode ja. :wink: mail for bud på tower og viftekontroller :wink: [email protected] Lenke til kommentar
ScadamiCa Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 har eit genialt spørsmål hvordan festes ein KaldKatode og hvor lenge lever den? -------- Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Trode liksom vitsen med casemods var å gjøre det selv jeg. Men for all del, lykke til med salget :smile: Lenke til kommentar
CoZtA Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 jeg festet kald katoden med en liten teipbit på hver ende, hvor lenge den lever ver jeg ikke, men har funnet et sted der de selger kalkatodene som di har på microplex til 78kr. Det er bare får lyset ikke noe annet. Men greit hvis det er selve katoden som blir ødelagt. De selger også resten av delene isom følger med i microplex settet enkeltvis. tror stedet heter Eriks elektronikk og ligger i Skien er ikke helt sikker men jeg skal finne det ut :smile: Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Så for 70 kr får du med svart box? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 15:28, CoZtA skrev:hvis moderator mener posten ikke passer slett den... Så sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg