eught Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 har Delta fra nextgentel(uib-avtalen). plutselig i forrige uke kunne jeg ikke laste opp lenger. det funker ikke på ftp, og ingen kunne laste opp fra meg på p2p programmer. det som skjer er at når jeg prøver å laste opp til en ftp-server, begynner den i 50 kbit/sek og så synker den mer og mer, og til slutt kommer det "Connection failed". jeg vet at det ikke er noe spesielt med uib-avtalen som er galt, for en jeg kjenner som har vanlig Bravo har også fått dette problemet. Utrolig kjipt at det skulle skje akkurat nå som jeg har fått meg webhotell! noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg ville prøvd med en annen pc på samma linja, eventuelt en formatering for å kunne finne ut om feilen ligger hos deg eller ngt Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Skulle gjerne ha hjulpet deg, men siden jeg akkurat har flyttet så står Charlie-abonnementet mitt i kø for flytting. Tar 3-6uker før jeg er på nett igjen med Ftp'n og webserveren min.... :sad: Argh.... Lenke til kommentar
eught Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 vi har 2 maskiner i nettverk her og ingen av dem kunne uploade, så her virker det som det er ngt som har problemer. jeg har kontaktet dem, men siden de er så treig hadde jeg håpet at noen her visste noe. Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Har Bravo abm. selv, har aldri hatt noen problemer med hverken dl eller ul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå