HWE Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Databørsen har jo bare flytta da, den har bytta navn å ligger nå i Henrik Vergelandsgata mellom Sats å Festningsgata Med det velklingende navnet IT Teknikk Det er den ene av de to som drev Databørsen har startet IT Teknikk. Står litt info her hvis av interesse; http://www.databorsen.no/omoss.htm Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Databørsen har jo bare flytta da, den har bytta navn å ligger nå i Henrik Vergelandsgata mellom Sats å Festningsgata Ahaa... Da må jeg ta en tur... Stygt redd for at du er for sent ute igjen, sist jeg labbet forbi stod det at de var stengt grunnet flytting. Stod ikke hvor de skulle though. Lenke til kommentar
sentry Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 psdata hadde butikk på sørlandssenteret tidligere.... PS Data heter PS Østereng og har butikk i det gamle Telenorbygget på "taket" av Baneheiatunnelen. Kjører inn ved slottet. PS! Databutikken på Grim heter Scan Computers AS. PS Data heter ikke PS Østereng. Men PS Østereng er en bra butikk. Scan Computers holder jeg meg langt unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå