Terje_2002 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Har nettopp flyttet til Kristiansand, lurer derfor på om det noen som vet hvor det finnes "databutikker" som blandt annet selger hardware her i Kristiansand. Jeg kommer nok til å bruke en eller annen webshop til å kjøpe meg det meste, men av og til er det greit å stikke innom en databutikk for å kjøpe noen småtting. Endret 11. september 2004 av Terje_2002 Lenke til kommentar
xbooth Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hei Terje Det ligger en i Dronningensgate som heter North Corporation eller noe + at det ligger en oppe på Grim som jeg ikke huskernavnet på. Jeg bruker for det meste North Corporation når jeg handler lokalt, får god service+ et godt hjelp på verkstedet dår det trengs så jeg anbefaler dem mvh Xbooth Lenke til kommentar
egils Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 http://www.gulesider.no/gsi/companyList.do...istiansand&tel= Lenke til kommentar
Terje_2002 Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Takk skal dere ha Lenke til kommentar
fredster Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg hadde North Corporation som en av mine forhandlere når jeg jobbet hos en norsk importør av UPS`er, og kan varmt anbefale deg å bruke de.... Lenke til kommentar
morten61 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hallo folkens jeg lurer på om noen har bruksanvisning til en eldgammal blaupunkt tv typ:fm100-30 dts Lenke til kommentar
TJ Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 PSData har en butikk i Kristiansand også (i tillegg til i Arendal) såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Terje_2002 Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 PSData har en butikk i Kristiansand også (i tillegg til i Arendal) såvidt jeg vet. Javel, besøkte nettsiden til PSdata og kunne ikke finne noe om at de har butikker i Kristiansand...driver ikke de bare med netthandel da ? Lenke til kommentar
egils Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 psdata hadde butikk på sørlandssenteret tidligere.... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hallo folkens jeg lurer på om noen har bruksanvisning til en eldgammal blaupunkt tv typ:fm100-30 dts I fremtiden lager du deg en EGEN tråd for å spørre om hjelp, spesielt når det er så off-topic som dette her. Hva har gamle TV'er med databutikker i Kristiansand å gjøre? Nei... skjerp deg. Let litt rundt på forumet etter egnet kategori (Lyd & Bilde heter hovedkategorien), og lag din egen tråd der. Les også retningslinjene, som du forpliktet deg til å lese da du ble medlem. Lenke til kommentar
sentry Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 PS Data har ikke butikk i Kristiansand men er kun web / Internett basert. PS Østereng har butikk i Kristiansand, rett ved Gartnerløkka. Den pc butikken på Grim heter Scan Computers. Jeg bruker PS Østereng og North Corporation. Er veldig fornøyd med service hos begge. Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 sikkert grei service, men prisene er HELT syke på NC! billigere på nettet.. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jøss:) Finnes Scan fortsatt? *savne Sørlandets Datasenter og Computershop* gode minner derfra:) Uansett. Pris kan ikke alltid erstatte en lokal forhandler som man kjenner godt og kan få god service av når det trengs. Lenke til kommentar
chil Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 PS Østereng er til å anbefale, NorthCoperation er ikke, Dårlige priser å folka kan jo ikke en shit Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 PS Østereng er til å anbefale, NorthCoperation er ikke, Dårlige priser å folka kan jo ikke en shit samme erfaring som jeg har det.. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har handlet endel på North Corporation, men stortsett kun i tilfeller hvor bedriftspakke ekspress ble for tregt (dvs at jeg trengte varene samme dag). Har fått god service, men inntrykket av de ansattes kompetansenivå er ikke spesielt godt. Hvis du, som meg, vet hva du skal ha før du handler er ikke dette nødvendigvis et problem. Prisnivået er dessverre ikke spesielt hyggelig for de som er vant til å handle på web, men direkte ranet blir man vel ikke. Flytter forøvrig tråden til Webshop- og butikkdiskusjoner. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Savner databørsen jeg... Rimelig rotete butikk i dronningens, ved siden av shalam. De hadde lit oc utstyr, og andre nisjeprodukter, og drev også med kjøp/salg av brukt datautstyr. Databørsen stengte desverre i fjor, eller de sa de flyttet, men jeg fant aldri ut hvor hen. I Markens har vi jo Telehuset (dyrt). De selger fortsatt prixmaskinen på prix gimlemoen Men jeg forholder meg oftest til postterminalen på jokern Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Savner databørsen jeg... Rimelig rotete butikk i dronningens, ved siden av shalam. De hadde lit oc utstyr, og andre nisjeprodukter, og drev også med kjøp/salg av brukt datautstyr. Databørsen stengte desverre i fjor, eller de sa de flyttet, men jeg fant aldri ut hvor hen. I Markens har vi jo Telehuset (dyrt). De selger fortsatt prixmaskinen på prix gimlemoen Men jeg forholder meg oftest til postterminalen på jokern Databørsen har jo bare flytta da, den har bytta navn å ligger nå i Henrik Vergelandsgata mellom Sats å Festningsgata Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Databørsen har jo bare flytta da, den har bytta navn å ligger nå i Henrik Vergelandsgata mellom Sats å Festningsgata Ahaa... Da må jeg ta en tur... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 psdata hadde butikk på sørlandssenteret tidligere.... PS Data heter PS Østereng og har butikk i det gamle Telenorbygget på "taket" av Baneheiatunnelen. Kjører inn ved slottet. PS! Databutikken på Grim heter Scan Computers AS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå