Abits Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Noe spørsmål Hvilken batterier er det i MX1000 er det AA batterier Er den lettere en MX900? Er den mindre i størrelse en MX900? Er sideknappene på MX1000 litt lengre ned en på MX900, synest sideknappene på MX900 er en tanke for høyt og jeg må bøye tommelen opp. Har en MS IntelliMouse Explorter USB som er vel 2-3 år gammel og synest sideknappene på denne er perfekt, musen til MS er også betre å holde i. Er litt skuffet over Logitech sin mus, da den er altfor tung og samtidig litt unøyaktig hvis jeg skal markere noe med musen, men dette har vel noe med at den er trådløs. Endret 11. september 2004 av Abits Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Noe spørsmål Hvilken batterier er det i MX1000 er det AA batterier Nei, det er Li-ion.. Den vil også ha mindre lagg enn hva MX900 har, da Logitech har gått tilbake til FastRF. Du kan finne litt mer info om den her, og ved å ta et søk her på forumet... Endret 11. september 2004 av Mr.Garibaldi Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 men mx 1000 har ikke bluetooth, er ikke det det beste? det trodde jeg!!(?) Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 men mx 1000 har ikke bluetooth, er ikke det det beste? det trodde jeg!!(?) Bluetooth er kanskje bedre på overføring av data, men er visstnok ikke like rask som FastRF til å overføre kort signaler. Bluetooth har for mye lagg... Du finner sikkert en del info om hvilke handshakes bluetooth krever ved å søke på google... Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 mx900 lager ikke noe (lagg/lag!?) Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hva er rekkevidden på denne musen? Trenger en mus som kan sende over 4 meter da jeg har pcen på soverommet og skal ha musen til å virke i stuen. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hva er rekkevidden på denne musen? Trenger en mus som kan sende over 4 meter da jeg har pcen på soverommet og skal ha musen til å virke i stuen. da er nokk blåtann best.. har rekkevidde opp til 10 m. Men jeg kjenner meg ikke igjen i kritikken om upresis i merking og slikt.. har aldri slitt med det, og tyngden er perfekt når du først blir vant til den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå