Steiken Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 eg har fått meg nextgentel adsl 1.2 mbits,, jo da kjempe greier de, men de har seg slik at eg bare har ca 300 kbits.... er de noen som vet ka som kan vera problemet..? Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Hvor har du 300 kbits? Får du det som resultat på itavisen sitt speedometer, når du surfer , eller er det når du laster ned noe? Har linjen vært sånn fra du fikk den? Endret 11. september 2004 av Scrim Lenke til kommentar
Steiken Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 eg har prød it-avsin sin speedometer,,,, og får ca 300 kbit nåre eg surfer... når eg har prøvd de har eg ikkje lasta ne noe..... linja har vert slik heilt siden vi fek den, men den har også målt betre heilt op til ca 700kibt...... nextgentel måler heilt in til oss og di får over 1000kbits... Lenke til kommentar
z00l Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Last ned enten Ad-aware eller Spyware lignende program. Tipper du har noe drit som ligger å spiser opp linjen din. -z00l- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå