FuglFøniks Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Heisann, Kanskje feilpostet, men går vel greit... Jeg sitter på LAN med highlander- her fra forumet, og rett før han kom drev jeg og vasket, herjet og styret her. Skulle vaske tastaturet mitt, så jeg låste skrivebordet, og dro kluten heftig over tastaturet. Da satt jeg på hvilemodus (eller hva no pokker det heter det som skrur av HDD's osv.) Problemet var at jeg hadde masse downloads gående, og jeg var (seff) logget av nettet når jeg kom inn i Win igjen. Nå får jeg ikke logget på internett, og jeg får ikke enabled/disabled noen connections, og det kommer heller ikke noe opp på ipconfig! Noen som kan hjelpe en datasyk gutt? pain. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Reboot? Har jeg selvfølgelig forsøkt. Dessuten går det ikke ann å skru av vanlig. Jeg må "resete". Kan jeg ha ødelagt det integrert nettverkskortet? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 LOL. Etter å ha hatt av PC'en litt funka det. KOSEKOSE! Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 LOL. Etter å ha hatt av PC'en litt funka det. KOSEKOSE! bra Lenke til kommentar
highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Etter litt whining på meg om at JEG kanskje dro med meg ulykka SÅ FUNKA DET Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå