dessessop Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Nord-Korea har mest sannsynlig fått laget atom bomber. Så jeg tror dem er en større trussel enn Israel. De kan jo finne på og bombe Sør-Korea. Vist Nord-korea slepper atom bomer er dei dømt til å bli angrepet av nato. Vist Israel gjør det samme hadde ikkje Fn og nato gjort annet enn å sjå på. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Nord-Korea har mest sannsynlig fått laget atom bomber. Så jeg tror dem er en større trussel enn Israel. De kan jo finne på og bombe Sør-Korea. Vist Nord-korea slepper atom bomer er dei dømt til å bli angrepet av nato. Vist Israel gjør det samme hadde ikkje Fn og nato gjort annet enn å sjå på. Israel og NATO sto å så på alle de 5 - 6 gangene Israel ble angrepet av en arabisk verden, så hvorfor skulle de gjøre noe når det motsatte skjer? Er det en sosialistisk dogme at den svake alltid har rett? Jeg sier som i NetCom-reklamen; araber eller jøde; ingen vits i å gjøre forskjell. Fiskepinner er forøvrig godt, og jeg er tørst. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Nord-Korea har mest sannsynlig fått laget atom bomber. Så jeg tror dem er en større trussel enn Israel. De kan jo finne på og bombe Sør-Korea. Vist Nord-korea slepper atom bomer er dei dømt til å bli angrepet av nato. Vist Israel gjør det samme hadde ikkje Fn og nato gjort annet enn å sjå på. Israel og NATO sto å så på alle de 5 - 6 gangene Israel ble angrepet av en arabisk verden, så hvorfor skulle de gjøre noe når det motsatte skjer? Gammel sionistisk propaganda. Selv israelske historikere har gått bort ifra den løgnen der. Lenke til kommentar
Rubber Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Truer Nord-Korea med atomvåpen kommer ikke verdenspolitiet USA til å la sjansen gå fra seg i hvertfall. Tipper USA overlater Nord-Korea til Kina når tiden er inne. Situasjonen mellom Israel/USA(heretter USrael) og Iran er vel mer amper. Det gjenstår å se om USrael kjører samme løp mot Iran, som de gjorde mot Irak. Dvs. IAEA blir presset fra USrael til å påføre Iran FN-pålagte sanksjoner ved å rapportere de til FN's Sikkerhetsråd for brudd på NPT-avtalen (Nuclear Non-Proliferation Treaty). For Irak sin del førte dette til at landet ble nedbrutt og veldig sårbart for angrep. Til nå har ikke IAEA klart å fremskaffe "the smoking gun" som USrael trenger for å fortsette sin kamp mot ondskapen. Israel er forøvrig ikke knyttet til NTP-avtalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå