Juke Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg sølte også brus i tastaturet mitt for en del år siden, og det var på en Amiga 1200. De som kjenner til den maskinen vet at tastatur og datamaskin der er i én og samme boks, noe som gjør det litt skummelt å søle brus på tastene da den gjerne renner videre ned til hovedkortet hvor CPU, harddisk osv befinner seg. Har aldri noensinne røsket ut ledningene så fort fra en datamaskin før, og når jeg la den opp ned for å hindre brusen i å renne inn i maskinen, rant det en god del ut fra tastene, så det hadde visst kommet en del brus inn i den. Maskinen fikk heldigvis ikke varige mén, med unntak av at tasten med semikolon og komma iblant hang seg opp litt. Pyttsann, det kunne gått langt verre. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Men seriøst altså...har badet tastaturet mitt utallige ganger, og det har aldri vært noe problem, bortsett fra om du kjører det opp mens det er litt fuktig...da renner det plutselig bokstaver på skjermen Men det er bare å tørke det godt! Garantert rent Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 er vel bare å spyle det ja.. *kose på sitt Logitech Navigator SE* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå