stian-hg Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Et fuktig vorspiel gikk hardt ut over mitt Logitech Internet Navigator SE tastatur sist helg og nå ser jeg meg om etter samme modellen. Problemet er bare at jeg ikke finner en eneste nettbutikk med dette tastaturet på lager. Noen som vet om dette fases ut i disse dager, og eventuelt hvor jeg får kjøpt et? Lenke til kommentar
Naits Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg har lett, og lett og lett og lett, men jeg finner det bare ikke jeg heller. Så det ser stygt ut. Så hvis du finner noe, for guds skyld send meg en PM Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Så hvis du finner noe, for guds skyld send meg en PM Likeså! natiS baklengs Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Yes Sitter og koser meg med et nå Kjøpte 4 stk... NOT Har et og det funker perfekt... digg Måtte kjøpe pga jeg sølte brus på 5kr tastaturet mitt pg angrer ikke et sekund Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Måtte kjøpe pga jeg sølte brus på 5kr tastaturet mitt pg angrer ikke et sekund Når kjøpte du det? Og ikke minst: hvor? Alternativet slik jeg ser det må bli Logitech Media Keybord (sort utgave), ikke like fancy though. Nå har jeg imidlertid fått det til å fungere, men flere av tastene er noe "seige" når man trykker på dem. Noen som vet om en god metode for å rense dette skikkelig? Det som har skjedd er altså at et halvliter glass med Absolut Vodka (eller tilsvarende) + seig drinkmix og sikkert noe annet gøsj hveltet oppå det. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Måtte kjøpe pga jeg sølte brus på 5kr tastaturet mitt pg angrer ikke et sekund Lol, et 5kr tastatur? Du kjøpte det brukt eller noe sånt da regner jeg med? Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Se Her .. Selv foretrekker jeg dette Endret 12. september 2004 av STrat2k Lenke til kommentar
delfin Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 En god metode for å fikse klissete og treige keyboard er rett og slett å hive det i badekaret i en time eller to, og så dusje det godt etterpå...så må du bare la det tørke et døgn eller så før du bruker det! Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 En god metode for å fikse klissete og treige keyboard er rett og slett å hive det i badekaret i en time eller to, og så dusje det godt etterpå...så må du bare la det tørke et døgn eller så før du bruker det! hmm... hørtes ikke helt bra ut.. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Se Her .. Som du ser så er det ingen som har det på lager og jeg har en snikende følelse av at de ikke får dem inn heller... siden alle store nettbutikker har tatt det ut av sortimentlistene. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Vel da jeg var så uheldig å søle saft/brus på mitt tastur som forøvrig er logitech internet navigator first edition. Tok jeg av alle knapper og la dem i zalovann en stund. Så tok jeg for meg resten av tastaturet og skrudde av det som gikk an å få av og vasket det også grundig med zalo. Til sist vasket jeg resten med veldig varmt vann, tok ikke sjansen på å bruke zalo på resten også. Da alt var tørket og satt på plass igjen funket det som før uhellet. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 En god metode for å fikse klissete og treige keyboard er rett og slett å hive det i badekaret i en time eller to, og så dusje det godt etterpå...så må du bare la det tørke et døgn eller så før du bruker det! hmm... hørtes ikke helt bra ut.. Nei, det høres litt brutalt ut, men det funker veldig bra. Hvorfor skulle det ikke det? Vann i seg selv er ikke farlig, bare du lar det tørke. Er tross alt ikke snakk om finelektronikk i et tastatur... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Selv foretrekker jeg dette Bare fordi det er hvitt? Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det å dusje dem funker ganske greit, selv om jeg foretrekker å skru det helt frahverandre først, sånn at man ikke gjør printkorta og alle komponentene inne våte. det er ikke noen stor jobb i forhold til det å måtte kjøpe et helt nytt tastatur Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Det å dusje dem funker ganske greit, selv om jeg foretrekker å skru det helt frahverandre først, sånn at man ikke gjør printkorta og alle komponentene inne våte. det er ikke noen stor jobb i forhold til det å måtte kjøpe et helt nytt tastatur Jeg brukte en tom Jif Universal flaske med varmt vann og sprutet løs. Etter en dags tørking fungerer altså tastaturet, men det er fremdeles en del kliss i en del taster kjenner jeg. Får se om jeg tør å bruke en ekte dusj Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ta av alle knappene, legg dem i en balje med grønnsåpe over natta, så spyler du av i dusjen. Så setter du alle på plass igjen i riktig rekkefølge, hvis du ikke er god i Touch da i mellomtia vasker du toppdekselet på tastaturet på samme måte. Husk å la alt renne av før du setter det sammen igjen Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Takk for input, Wraith Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jepp,min sønn har det tastaturet og det ble vel mye brus i det så jeg skrudde det fra hverandre og vaska det , fungerer 100% Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Se Her .. Som du ser så er det ingen som har det på lager og jeg har en snikende følelse av at de ikke får dem inn heller... siden alle store nettbutikker har tatt det ut av sortimentlistene. Hvis du ser litt nøyere etter så har movida det på lager Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Selv foretrekker jeg dette Bare fordi det er hvitt? Fordi jeg foretrekker det framfor det svarte.. Har nokk en del me fargene å gjøre også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå