norpheus Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Har kjørt en debian server en stund nå, men plutselig i sta ville ikke æøå funke i bash eller telnet mot eggdroppen . Funker fint i irssi og BX. Har søkt ræva av meg på google uten å finni noe bra svar, så derfor spør jeg her. Noen som vet åssen man bytter til norsk tastatur i Debian? btw så blir æ=f ø=x og å=e i telnet på eggdropp btw2: når jeg kobler et tastatur direkte på box'en så funker æøå som det skal.. Endret 10. september 2004 av norpheus Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 dpkg-reconfigure console-data , dpkg-reconfigure locales kan du prøve. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Zell Miller gjorde jo skikkelig inntrykk i New York. Se bare på dette innslaget, kjempebra Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Fikk ikke sett klippet nå, da kaffeine som ikke klarte å åpne det. Problemer som vanlig. Skal ta en kikk neste gang jeg får opp windows. Men ja, Miller var fantastisk. Endret 12. september 2004 av fjotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå