Gå til innhold

nytt hovedkort sliter!

ragman

Anbefalte innlegg

Heisann, har akkurat oppgradert pc'n min fra AMD XP 1600+ til AMD64 3000+. bytta ut mitt gamle MSI mobo med et nytt MSI K8N Neo Platinum Series, cpu og mobo var eneste jeg bytta. Det er over to og et halvt år siden sist jeg gjorde noe så omfattende i pc'n min, men jeg trodde likevel at det gikk greit. Tydeligvis ikke, for når jeg starter opp kommer den vanlige "press del for bios setup" teksten opp, men tastaturet reagerer ikke! Først lyste ingen av -lock lysene, men etter et par rebooter og ombytting mellom de to ps2 portene lyser alle lysene, men fortsatt ingen respons. noen som har vært borti noe lignende? Har forresten sjekka tastaturet på en bærbar pc, og det funker utmerket på den, så det må vel være mobo'et?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

MSI NEO er et helvetes dritt hovedkort. Det er visst problemer med PS2 tastatur... Mitt kort skrur seg av og går i loop når jeg skur det på... Jeg har ikke testet USB tastatur enda men har hørt det er feilen. Hvis du vil inn i bios trykk DEL masse helt til du kommer inn. Dette funker bare med PS2 keyboards... Skal funke d altså..

Lenke til kommentar

hva er dette for no dum feil av MSI a? de kan jo ikke drive på sånn.

argh. jeg blir så irritert. sittet og lest om forskjellige hk i helgen, ser ut som alle tidligere store leverandører får feil på sine kort. latterlig.

vil ha abit 440BX tilbake jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...