theDurkan Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Er det mulig å spille n64 spill på pcen? Med en emulator eller noe? Jeg fant noen gamle klassikere på noen ikkenevnbare steder, og jeg har kjøpt spillet til n64, for lenge siden, og har dem enda, kan man da laste dem ned fra de ikkenevnlige stedene og spille dem igjennom en emulator? Endret 10. september 2004 av Mixel Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Er det mulig å spille n64 spill på pcen? Med en emulator eller noe? Jeg fant noen gamel klassikere på noen ikkenevnbare steder, og jeg har kjøpt sillet til n64, for lenge siden, og har dem enda, kan man da laste dem ned fra de ikkenevnlige stedene og spille dem igjennom en emulator? ja du trenger jo en emulator men søker du n64 emulator + download på google får du mye Endret 10. september 2004 av Rockmann Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Jeg tenkte mer på om det faktisk fungerte. Jeg har vært borti masse dritt emulatorer som ikke funker. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg tenkte mer på om det faktisk fungerte. Jeg har vært borti masse dritt emulatorer som ikke funker. det vil fungere hvis du finner en emulator som funker Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Okda, det jeg egentelig spurte om var vel om noen visste om noen emulatorer? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Okda, det jeg egentelig spurte om var vel om noen visste om noen emulatorer? [Pirke] Du spurte jo om det finnes N64 emulatorer, du spurte aldri om tips til hvilke emulatorer [/Pirke] Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ikke glem n64 usb adapter hvis du får alt til å virke, lite gøy å spille uten en slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå