Sephiroth Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg er meget forvirra i disse tider med så mye forskjellig Når det er sagt så har jeg planer om å kjøpe meg en ny skjerm. Problemet mitt er å finne en skjerm som er bra. Jeg har tenkt lenge på å kjøpe meg en 19" CRT som takler 85Hz i 1600x1200 liker høye oppløsninger. ( Jeg kan heller ikke kjøre minder en 85Hz pga at jeg får veldig fort migrene) Med tanke på det så kansje jeg skulle kjøpe en LCD skjerm. der fungerer vel ikke Hz på samme måte vel ?? Problemet der er at jeg har lest fler steder at de ikke er like raske som CRT skjermene. jeg spiller mye FPS spill, og her er jeg kresen, kan ikke ha noe delay nei Så hvis komme med litt info om hva jeg burde gjøre, om det går bra med en LCD skjerm, eller jeg burde kjøpe en CRT skjerm Håper på masse svar Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Spiller du mye kjøper du CRT Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg er meget forvirra i disse tider med så mye forskjellig Når det er sagt så har jeg planer om å kjøpe meg en ny skjerm. Problemet mitt er å finne en skjerm som er bra. Jeg har tenkt lenge på å kjøpe meg en 19" CRT som takler 85Hz i 1600x1200 liker høye oppløsninger. ( Jeg kan heller ikke kjøre minder en 85Hz pga at jeg får veldig fort migrene) Med tanke på det så kansje jeg skulle kjøpe en LCD skjerm. der fungerer vel ikke Hz på samme måte vel ?? Problemet der er at jeg har lest fler steder at de ikke er like raske som CRT skjermene. jeg spiller mye FPS spill, og her er jeg kresen, kan ikke ha noe delay nei Så hvis komme med litt info om hva jeg burde gjøre, om det går bra med en LCD skjerm, eller jeg burde kjøpe en CRT skjerm Håper på masse svar Send en PM til oivind_dahle så har han helt sikkert tips om hva du bør kjøpe Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Spiller du mye kjøper du CRT Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Spiller du mye kjøper du CRT Er uenig der. Mange spillere som har LCD. Har man en bra LCD uten ghosting så er denne langt mere behagelig for øynene enn en CRT skjerm. Mye skarpere bilde både i spill og desktop bruk. Det eneste som taler for CRT er prisen Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Spiller du mye kjøper du CRT Er uenig der. Mange spillere som har LCD. Har man en bra LCD uten ghosting så er denne langt mere behagelig for øynene enn en CRT skjerm. Mye skarpere bilde både i spill og desktop bruk. Det eneste som taler for CRT er prisen Og skarphet i andre oppløsninger enn den "native". Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Og skarphet i andre oppløsninger enn den "native". Er ikke dette noe som var tilfelle med GAMLE LCD-paneler? Jeg har ikke sett en eneste ny skjerm som sliter med dette. Min 2 år gamle "ADI 15-WH" og skjermen jeg bruker nå, en Samsung 173T, viser alle de støttede oppløsningene like skarpt. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 hvor mye dinero kan du bruke da? (svarte deg på pm) Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Spiller du mye kjøper du CRT Er uenig der. Mange spillere som har LCD. Har man en bra LCD uten ghosting så er denne langt mere behagelig for øynene enn en CRT skjerm. Mye skarpere bilde både i spill og desktop bruk. Det eneste som taler for CRT er prisen Og skarphet i andre oppløsninger enn den "native". hmm, kan hende, men syntes at å spille WC3 er MYE bedre på CRT enn på LCD.. har 19" LCD her, folk klarer ikke å spille på min siden de ikke klarer å venne seg til bevegelsene i skjermen... Den funker fett på spill som CS og UT, nesten samme som på CRT, det er bare WC3 som er så uvanlig med den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå