Viva Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Solgte en mobiltelefon på QXL. Sendte den som BP ekspress som avtalt.. 2 måneder senere fikk jeg brev fra politiet hvor det så stod at jeg hadde bedratt denne mannen. Han påstod at han ikke hadde mottatt noen telefon i det heletatt. Jeg dro frem kvitteringen på at denne var utlevert til han.. og 2 måneder senere fikk jeg brev om at saken var henlagt pga det fantes ikke bevis for "min" ugjerning. Blir mildt sagt forbanna, dersom jeg ikke hadde hatt kvittering på dette ville jeg sikkert måtte kjøpe ny telefon eller betale ut. At folk prøver seg slik ?? Hva skal jeg gjøre med denne mannen? Vurderer og saksøke han og kreve STORE penger for "påkjennelsen" og ikke minst for falsk anmeldelse og forsøk på å svindle meg for penger.... Er 75.000 i oppreisning nok ? kan kreve regress i aviser og mye, mye mer for slike fante streker. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 du kunne sikkert fått 100,000 spenn.. og husk "Æreskrenking" (funker bra den) Lenke til kommentar
Viva Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg tror **** meg at jeg kommer til og gjøre det. En "sinsyk" mann på nesten 40 år... Værst for han at han gjorde det mot et selvstendig firma også da... Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Og folk husker stadig vekk på å poste i riktig kategori *sukk* (ironisk ment for de som ikke skjønte det) Lenke til kommentar
keithho Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Dritt i oppreisning. leie deg en "leiemorder," og sett et skudd i det stygge hodet hans! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Tror aldri i verden at du får 75000 for dette her i Norge. Ville tippe at et par tusenlapper vile være mer realistisk evt. + reelle kostnader i forbindelse med saken.... men for all del dersom du har bevis så gjør noe med tullingen. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 finnes tullinger overalt og alle kan ikkje straffes drit i livet går vidare Lenke til kommentar
Corn Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Uhm, i hvilken kategori skal man poste en sak som denne? Bare lurer.. Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 vert i amerika kunnet du fåt 1 000 000, heh! Lenke til kommentar
Viva Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg har kraftig bevis også. Har satt regnestykket slik: 100.000 i økonomisk oppreisning 5.000 i saksvurdering 100 i drivstoffutgifter 250 pr time i tapte inntekter 105.350,- TOTALT --------- Siden jeg er selvstendig næringsdrivende og han utførte handlingen mot SN, blir det ikke glemt bort. Politiet (hvor jeg bor) sa dette ville få konsekvenser for han uansett.. Kommunen tar jo **** meg 5000 i gebyr for og vurdere i 20 minutter så hvorfor skulle ikke jeg som konsulent ta mine egne saksgebyr? Synes tallet er normalt jeg Lenke til kommentar
keithho Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Dritt i andres forslag.. husk hevnen er søt! KILL KILL KILL! Send han en pose med hvitt pulver da.. Så tips politiet. Han får nok en ar dager i lukket område! hahahahahaha Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Hører til under off topic, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg