DementedAlbino Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Får følgende feilmelding i explorer.exe: Intruksjonen i "0x046a18c2" refererte til adresse "0x031a0000". Minnet kunne ikke være "written". Denne feilmeldingen får jeg nå oftere og oftere, og jeg aner ikke hva den kommer av. Noen som har et tips til hvordan jeg løser dette problemet? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Har du søkt på google etter denne feilmeldingen? Alle feilmeldinger har som regel en betydning. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Har hatt slike feil flere ganger. Det hjelper ikke å søke på akkurat denne meldinga, den er altfor generell. Det kan skyldes nesten hva som helst, i hvilket som helst program. Det er mest sannsynlig en ren software feil, en konflikt et eller annet sted. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Uffamegda *glis* For en ekkel feilmelding, typisk Windows. Men kan se ut som at det er noe rart med minnet. Prøv å kjør "memtest86" eller liknende. Du finner det ved å søke. -- Kan også prøve en Linux livecd i noen dager, og se om den henger seg - om den gjør er det feil i minne. - Om den ikke gjør er det et vanlig idiotisk plagsomt Windows problem. Endret 11. september 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Kanskje du finner noe her: http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/t1071237898 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Har algt merke til at feilen bare oppstår i det jeg går inn i en mappe som inneholder video filer, så er vel gjerne en sammenheng der. Har søkt etter virus, spyware osv, men maskinen er "ren". Har googlet etter feilmeldingen, men får ikke fram noe fornuftig. Bruker forresten winxp syar2003: Skal se i linken du kom med, håper der er en løsning der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå