Anders Leipsland Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Greide på en flott måte(*snøft*) å herpe vifta som jeg skal ha på Alphaen min så jeg må nesten skaffe meg ny da, men hvilken? Tenker hovedsaklig på 2 vifter. Enermax' UC8FAB og Papst 8412NGML. Noen som har ribba med en av disse viftene(eller en annen vifte dere anbefaler) og hva er temperaturen deres? btw støy er en viktig faktor :wink: Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Vist du går inn på http://www.microplex.no og ser der, så har de den ribben med en vifte på. Den viften bråker L I T E ! Jeg har den, har ikke montert den enda, men har prøvd den utenom kabinettet. FY F**** Kor den kjøler! A N B E F A L E S ! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. november 2001 Forfatter Del Skrevet 8. november 2001 Har ribba i maskina - trenger vifte. Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Det jeg mente: Sjekk hvilken vifte de bruker på Mircoplex utgaven, og kjøp den ) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. november 2001 Forfatter Del Skrevet 8. november 2001 Microplex selger ribba med ei vifte som har et støynivå på 37dB. Det er langt over det jeg takler. Microplex selger den med en rheostat, men sånnt dill vil ikke jeg har :smile: Går for Enermax'en jeg. Skyter meg selv hvis den ikke kjøler bra. Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Jeg testet Alphaen med en Enermax på en 1,4 Ghz. Da fikk jeg 51-52 grader på hardcore load med CPUStab på 1000 RPM = 17dB, og 41 grader på hardcore load med 3000 RPM = 32,6dB. Anbefales. Lenke til kommentar
hjalle Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Kjører med en papst vifte på 3000 omd temp ca 35-36 grader på cpu. XP1800+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå