Nidhogg Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ja da er første episode av Kjetil og Kjartan show , sesong 2 , over. Jeg syns det var ganske morsomt. "Alright!" Lenke til kommentar
Waterbottle Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg syns dt va dritt morsomt Mn Leif burde vært md Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Kjetil og Kjartan show er helt genialt. Er det slik at Sesong 1 har kommet på dvd? Mener å ha sett det Lenke til kommentar
Algron Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Synes sesong 1 var morsomere! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Kjetil og Kjartan show er helt genialt. Er det slik at Sesong 1 har kommet på dvd? Mener å ha sett det japp: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904 Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Alright for it "Æ e norafrå" :lol: Holdt på å le meg ihjel Lenke til kommentar
Waterbottle Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Det beste va han fyren som snakka om feria til han fyren på gata :!: Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Helt genialt! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Kjetil og Kjartan show er helt genialt. Er det slik at Sesong 1 har kommet på dvd? Mener å ha sett det japp: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904 Nice link! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Kjetil og Kjartan show er helt genialt. Er det slik at Sesong 1 har kommet på dvd? Mener å ha sett det japp: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904 Nice link! it's a winnah Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Show them you're playful! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kjetil og Kjartan show er knallmoro. Iallefall første sesong. Har dessverre ikke fått sett noe av de nye episodene. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kjetil og Kjartan show er lættis. Husker fra forrige sesong da Johs jobba i skatteetaten og han sa "Forskuddsskatt er helt greit så lenge det kommer etterskuddsvis".Hahaha Sinnsykt kult med han som skulle gi bort luxusreiser i forrige program også... "Jeg prøver å hjelpe deg til å vinne en reise"...Funny Guy. Han karen med lue på var ikke mye trygg... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Synes kjartan i skogen er best Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Synes det var så enspora meninger her at jeg må legge til at Kjetil og Kjartan show er barnslig og dum fjortishumor. Min mening, klag så mye dere vil, jeg endrer ikke mening uansett Lenke til kommentar
Waterbottle Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Samman for meg va du syns Mn kjetil å kjarrtan show e best... å je kjenner mange som er fra 16 - 40 år som syns dt e best... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Samman for meg va du syns Mn kjetil å kjarrtan show e best... å je kjenner mange som er fra 16 - 40 år som syns dt e best... Endelig noen som ikke må diskutere meninger i evigheter Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hehe, husker en episode i sesong 2, så gikk Kjetil eller Kjartan langs en vei, og rett foran ei jente, "snublet" han. Så når jenta bøyer seg for å hjelpe ham opp, skyter han inn: "Snakker vi lunsj?" Haha! Har ledd mye av den. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Endelig noen som ikke må diskutere meninger i evigheter LOL det er da du som kommer her og prøver å starte en diskusjon rundt meninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå