Spurs Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Se spec i signatur. Med min spec burde DVD2ONE være rask som bare det, men er sirup! Uansett innstilling bruker den ca. 100 min for å konvertere DVD9 til DVD5. Har nettopp formattert og installert Windows XP med SP2 for andre gang, og det er tregt fremdeles. I min forrige konfigurasjon gikk en konvertering på ca. 15 min. Da brukte jeg SP1. Noen som har noe info å hjelpe meg med??? Har søkt litt på Google uten å finne noe relatert. Takk for svar! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Prøv å re-innstallere det. Jeg måtte re-innstallere en del programmer etter at jeg fikk SP2 fordi de ikke fungerte 100% lenger. Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Har installert nyeste versjonen etter installasjon av SP2. Tror dette har med kompabilitet mellom DVD2ONE og SP2. Andre ideer? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hvis den ikke står på Microsoft's liste over programmer som ikke er 100% kompatible med SP2, så tviler jeg på at det er tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå