brsseb Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Heian Nettopp skaffet meg en joystick fra Thrustmaster og de bruker som noen vet Thrustmapper 3 som et felles program/driver-set for alle sine kontrollere. Har en Afterburner 2 (HOTAS- wannabe) og Thrustmapper 3.10. Det programmet skal som sagt automatisk starte riktig program-scheme når en starter et bestemt spill, f.eks Combat Flight Simulator. Har programmert noen knapper i programmet og startet CFS. Men bare aksens funker, ingen av knappene på stikken funker slik som jeg har programmert i Thrustmapper. Skjønner ikke hvorfor, programmet sier at han har aktivert scheme når CFS starter. Funker ikke i andre spill heller, Hjelp Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Tre identiske tråder er litt drøyt vel..? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 PS: Mine Specs: AMD T-Bird 1,2GHz, 512 MB RAM, GeForce3Ti200 og Windows XP med DirectX 8. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 14:44, Knuty skrev:Tre identiske tråder er litt drøyt vel..? Ka for noe? 3 tråder? Lagde bare èn eg, så vidt eg vet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå