Velmont Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Hei, - jeg fant en flott tutorial på hvordan å fargelegge bilder. Så jeg satt meg ned litt med Gimp og laga dette; Orginalen er her; Den er langt fra perfekt, - men jeg vil ikke bruke resten av kvelden på det Problemet mitt er nå at jeg ikke har så mange S/H bilder. - Men får se gjennom Pappa sitt arkiv Tutorialen er her: http://www.worth1000.com/tutorial.asp?sid=161015 Noen som kan lage noen kreative greier? Noen flotte bilder? Edit: var ikke meningen å sende dere til side5 av tutorialen Endret 10. september 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Eey, nice Hehe, takk Jøsses, når jeg ser bildet nå - og har fått litt avstand på det så må jeg si at jeg er virkelig fasinert over at det går an å fargelegge sorthvittbilder på denne måten. Husker hvor fantastisk jeg syntes disse bildene var første gang jeg så dem. Min jobb er ikke på linje med de virkelig perfeksjonistiske greiene. - Men nå når jeg så på den med litt avstand så er den ganske grei Jeg er fornøyd med den, faktisk Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Ganske bra gjennomført den der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå