Peer6548 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hei har problemer med mitt asus wl-100g tråløst pcmicia kort. når jeg skal anngi ssid adresse så blir de bare borte når jeg skriver inn. noen som vet va dette problemet er Takker For alle Svar Hilsen Peder Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Litt usikker på hva du mener med "så blir de bare borte". Men det er viktig at SSID skrives nøyaktig med store og små bokstaver som på router/AP. Ellers kan du sjekke om det er aktivert MAC-filter og kryptering på router/AP. Endret 11. september 2004 av sofTest Lenke til kommentar
highlander Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Har du i det heletatt fulgt manualen? Dette er jo ett ganske standard problem blandt de som skaffer seg trådløst. Lenke til kommentar
Peer6548 Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Har fulgt manualen men når jeg skriver inn ssid og derreter trykker på apply. så blir teksten borte. jeg har prøvd alt. samme proleme hvær gang Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hva slags router/AP prøver du å koble deg til og hvilket OS kjører du? Har du nyeste driverene fra ASUS? Lenke til kommentar
Peer6548 Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 har nyste drivere fra asus. kjører windows xp professional sp1 kobler opp mot ASUS WL-500g Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Du må trykke finish og save&restart slik at enheten rebooter for at endringen skal bli gjort gjeldende. Det er normalt at teksten forsvinner når du trykker apply. Endret 12. september 2004 av Muffinman Lenke til kommentar
Meccer Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Sett accesspunktet til å vise ssid og bruk windows funksjonalitet for å søke etter det. Bruk heller wep kryptering for å øke sikkerheten i stedet for å skjule ssid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå