Spragleknas Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) ... er dette mulig? Har R9800PRO (XXL) der TVen er tilkoblet via SCART. Takker for svar!!!! EDIT: LIT (Leif in topic) Endret 10. september 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 du ser film ok men ikke pcskrift du skal se bra hvis du kan surfe på internett på vanlig måte Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Hmm.... det jeg mente var: Kan jeg vise film i full screen på TVen (via TV-out) SAMTIDIG som jeg bruker PCen på vanlig måte (vanlig skrivebord / windows)???? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hmm.... det jeg mente var: Kan jeg vise film i full screen på TVen (via TV-out) SAMTIDIG som jeg bruker PCen på vanlig måte (vanlig skrivebord / windows)???? Jepp.. Ingen problem. Theatermode. Da kan du bruke maskinen normalt så lenge mediaplayer e.l. er oppe i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Hvordan? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hvis du har Catalyst Control Center, så går du på video - Theater Mode og under Overlay Display in Clone mode, velger du Theater mode. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 ... mener det skal gå med en monitor ekstra, men med TV? Lenke til kommentar
oycob Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 tv er jo akkurat det samme som en monitor ekstra, så... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Hvis du har Catalyst Control Center, så går du på video - Theater Mode og under Overlay Display in Clone mode, velger du Theater mode. Avinstalerte akkurat dritten... får legge det inn igjen. Takk, btw! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Hvis du har Catalyst Control Center, så går du på video - Theater Mode og under Overlay Display in Clone mode, velger du Theater mode. Får ikke endret innstillinger undr theater mode Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hvis du har Catalyst Control Center, så går du på video - Theater Mode og under Overlay Display in Clone mode, velger du Theater mode. Får ikke endret innstillinger undr theater mode Fra: http://www2.ati.com/drivers/catconcen17307.html How do I get overlay theater mode to work? Overlay theater mode functions only when clone mode is enabled. The Overlay Theater Mode setting are greyed out when the system is in single or extended desktop mode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå