Gå til innhold

Juiced, når kommer det? (Xbox)

jøran

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tatt fra TBCgames.no:

Gode nyheter om Juiced

Juiced vil bli utgitt til tross for Acclaim sin konkurs. Her er utdrag fra Gamereactors nyhetsartikkel:

Selvom Acclaim offisielt har gått konkurs, så er der ingen fare for at Juiced, som er utviklet af Juiced Games, vil lide samme skjebne. Det er nemlig firmaet Fund 4 Games, som eier størsteparten av kaka, og derfor er firmaet nå i gang med å finne en ny utgiver til spillet.

Ifølge ryktene er både Sega, Eidos og Codemasters interessert.

De sier det kommer 24. september. Viss dette er riktig er det ikke så lenge til allikevel. :) Gleder meg som en unge til det spillet! Har forhåndsbestilt det. :w00t:

Lenke til kommentar
Tatt fra TBCgames.no:
Gode nyheter om Juiced

Juiced vil bli utgitt til tross for Acclaim sin konkurs. Her er utdrag fra Gamereactors nyhetsartikkel:

Selvom Acclaim offisielt har gått konkurs, så er der ingen fare for at Juiced, som er utviklet af Juiced Games, vil lide samme skjebne. Det er nemlig firmaet Fund 4 Games, som eier størsteparten av kaka, og derfor er firmaet nå i gang med å finne en ny utgiver til spillet.

Ifølge ryktene er både Sega, Eidos og Codemasters interessert.

De sier det kommer 24. september. Viss dette er riktig er det ikke så lenge til allikevel. :) Gleder meg som en unge til det spillet! Har forhåndsbestilt det. :w00t:

er glad for warez jeg , derfor har jeg hatt det en stund nå , men det er vel kansje derfor Acclaim går konkurs også ,men så det er sagt så hadde jg aldri kjøpt det bil spillet uansett, sist jeg kjøpte noe fra Acclaim var når dem lagde turok

Endret av redflame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...