OND.Amorphis Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg har et GeForce2 GTS 32 MB(uten TV ut) kort i maskinen min nå. Jeg har da fått tak i et ATI skjermkort som er PCI... dette kortet har da TV utgang i form av SVHS. Kan jeg kunne bruke denne TV utgangen for å koble dette kortet til min store og flotte TV for å kunne se f.eks. DivX filmer? Ellers er det Windows XP Professional jeg bruker. Og så langt jeg vet, så skal dette OS'et ha støtte for 2 skjermer (så sant BIOS instillingene er satt riktig). Er det noen som har peiling på om jeg kan få dette til å fungere slik jeg ønsker? Ved foreksempel hjelp av programvare som TV Tool eller lignende. Takker for respons! :smile: Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Det skal gå fint det :smile: ATI er bra på TV-ut. Lenke til kommentar
ratm Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Så vidt jeg vet så støtter xp pro 10 skjermkort Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Burde gå bra det... Jeg har et AGP GF2MX :sad: med tv-out og et SIS PCI-kort. Kjører fint to skjermer OG TV'n samtidig... Lenke til kommentar
vjakobs Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Fikk svar på om man kan koble til to skjermkort og da ha et med TV ut slik at man kan se filmer på TVèn. Hva med spill. F.eks. Collin Mc Rae. Kan man spille to stk. på maskinen og da få hver sin skjerm? [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå