РЦП-88 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Oki, takk! Øh jeg svarte ikke på din post der nei.. det er ikke plysj Plysj er et slags stoff Endret 17. mai 2005 av RCP-88 Lenke til kommentar
Oter Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Må ha utblås på siden, som dette: Link er desverre ikke lov i norge,eksosen skal gå ut bak bakhjulene Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Må ha utblås på siden, som dette: Link er desverre ikke lov i norge,eksosen skal gå ut bak bakhjulene Hva?? Ford SVT Lightning har utblås på siden, og det fins jo flere av dem i norge.. Edit: kanskje dette regnes som lastebil? Endret 17. mai 2005 av RCP-88 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Oki, takk! Øh jeg svarte ikke på din post der nei.. det er ikke plysj Plysj er et slags stoff Stoff? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Oki, takk! Øh jeg svarte ikke på din post der nei.. det er ikke plysj Plysj er et slags stoff Stoff? ikke sånn man blir høy på... google bildesøk på plysj: Lenke til kommentar
Oter Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Må ha utblås på siden, som dette: Link er desverre ikke lov i norge,eksosen skal gå ut bak bakhjulene Hva?? Ford SVT Lightning har utblås på siden, og det fins jo flere av dem i norge.. Edit: kanskje dette regnes som lastebil? er ikke sikker på den,men dalhems golfen(den med 800hk) ville ikke blitt godkjent i norge med den eksos utblåsningen. kanskje det er bare lov på de bilene som kommer originalt med det. det har noe med at eksosen kan komme inn i bilen igjen. det blir kanskje litt annerledes på pickup,eksosen kommer jo ut bak hytta. mener det også ikke er lovlig med side pipes i norge,kjedelig når mange amerikanere kler det godt. det er ikke lett å bygge bil i norge,skulle vært som i sverige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå