_André_ Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 kor får eg tak i plysh då? tenker på RØD... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Plysj i taket er vel nesten obligatorisk for russebiler Russebil, ja, der har vi og noe... men det får vi ta senere... Penger har vel ikke vi 16-åringer så mye av, nei, som du sier andré, men det kan jo tas etterhvert om ikke annet. Det er vel ikke så veldig dyrt vel? editleif Endret 15. september 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
_André_ Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 tenker ikkje på plyshen når eg sier penger... mer på bodykit...proff hellakkering...felger... d e dyre saker... plysh e jo en bagatell i forhold... Seffølgelig ska eg ha plysh Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 tenker ikkje på plyshen når eg sier penger... mer på bodykit...proff hellakkering...felger... d e dyre saker... plysh e jo en bagatell i forhold... Seffølgelig ska eg ha plysh det blir nok dyrt ja, er det verdt det? antageligvis Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) kan jo eventuelt høyre med slike forretninger som selger stoff. (og då tenker vi ikkje i narkotiske baner ) Dei må vel vite kem som har det om dei ikkje har det sjøl... Edit: kan jo eventuelt også skaffe deg laksetrapp. ahh...blodharry med plysj, laksetrapp, viperstriper osv, blir du den reinaste dirty harry Endret 15. september 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 i tillegg fins det vel ikkje så mange golfer med sidepipes? hadde ikkje det vore noke? Har faktisk sett en her i Tromsø. Harry er ikke ett sterkt nok ord til å beskrive hvordan den så ut.... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 i tillegg fins det vel ikkje så mange golfer med sidepipes? hadde ikkje det vore noke? Har faktisk sett en her i Tromsø. Harry er ikke ett sterkt nok ord til å beskrive hvordan den så ut.... I rest my case then Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Seffølgelig ska eg ha plysh Lenke til kommentar
srbz Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 kan jo eventuelt høyre med slike forretninger som selger stoff. (og då tenker vi ikkje i narkotiske baner ) Dei må vel vite kem som har det om dei ikkje har det sjøl... Edit: kan jo eventuelt også skaffe deg laksetrapp. ahh...blodharry med plysj, laksetrapp, viperstriper osv, blir du den reinaste dirty harry Hm.... male viperstriper på laksetrappen også isåfall? Eller bør de kuttes der? Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Mye tøft man kan gjøre med en golf. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Mye tøft man kan gjøre med en golf. Joda. Men du skal være litt heldig for å få det skikkelig bra. Får satse på å ha litt flaks da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Må bare spørre om en ting: Skal du style Golfen eller skal du HARRYstyle den? Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Eg har forstått det slik at dei skal harrystyla den, men kanskje eg tar feil? Men uansett, harrystyling er tøft(i nokre tilfelle vertfall ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hvis du skal ha SKIKKELIG harry styling så må du senke den foran (men ikke bak), bredde hjulbuene noe sinnsvakt og sveise på stigbrett. Riv av alt som finnes av matter og sett inn sånn blank metall-matter som du får kjøpt på biltema i rull. UV-lys inni er et must og neon lys under (rosa er skikkelig harry). Flammelakker den og hiv oppi en G60-motor. Eventuelt en 1,6i med turbo og pop-off (Må jo ha litt kul lyd). Andre ting du må ha? Jo du må jo ha "øyelokk" på frontlysa og gitter på fronten. Kompressor horn er jo også "kult"... Kommer ikke på mere i farta men kommer sikkert med flere forslag senere... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Kom på et par ting til: Dioder i spyler-dysene og på hettene til dekka. Og hodeskalle til dørlåsene og til girspaka. (eventuelt kobrahode) Er det 3 eller 5 dørs forresten? Edit: Går det an å modde elektriske vinduer til å gå J**LIG fort opp og ned? Endret 17. september 2004 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 <pirkemodus> Lærern min sa alltid at det heter "en venn og jeg" ikke "meg og venn" </pirkemodus> Lenke til kommentar
_André_ Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Må bare spørre om en ting: Skal du style Golfen eller skal du HARRYstyle den? hiv oppi en G60-motor. Eventuelt en 1,6i med turbo og pop-off (Må jo ha litt kul lyd). Eg ska ivertfall harry stylan.. Og får kul nok lyd med effektanlegg... ny motor e uaktuelt...ivertfallnår eg ikkje kan kjøre bilen engang... Lenke til kommentar
_André_ Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 (endret) [quote name='L4r5' date='17/09/2004 : 19:06'] <pirkemodus> Lærern min sa alltid at det heter "en venn og jeg" ikke "meg og venn" </pirkemodus> [/quote] HMMM..... De fleste fornuftige folk driter i sånt... du virket som en fornuftig fyr...men NÅ Neida...du e tilgitt....... ikkje altid eg gidder å skrive regelrett vettu... Endret 17. september 2004 av _André_ Lenke til kommentar
srbz Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kom på et par ting til: Dioder i spyler-dysene og på hettene til dekka. Og hodeskalle til dørlåsene og til girspaka. (eventuelt kobrahode) Er det 3 eller 5 dørs forresten? Edit: Går det an å modde elektriske vinduer til å gå J**LIG fort opp og ned? Har forsåvidt allerede bestemt alt det der... Utenom vinduene da, men det høres jo interressant ut... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Billig Stylig er : svart el tape til "øye-lokk" på lysan ... tapes på skrå så bilen ser sint ut efektpotter fra mekonomen 2 stk for den sikklig grome lyden (ikke akkurat styling endrør fra biltema sotefil fra biltema .. biligste er 49 for 3x1 m ca .. lett og legge og gjenbrukbare strømpebokse fra Coopen til luftfilter (fjern gjerne hele boxen 3-6 lag for at det ikke skal gå lett hull sotfilm eller takfolenger bak i samme farge som bilen. fås på sånne sjapper som lager klistremeker ... mål vindu bredde og lag denne 30cm tykk samme framma men bare 10-15cm tykk sot baklys med restene av sotefilmen (burde være plenty lefte etter vinduene) bakruten må og sotes viper striper ser eg er foreslått .. ET MUST MASSE "spons" klistremerker -Pioner over takfolengeren framme -Pirellie eller annet Tøft dekkmerke reklame klister -Oz felger klister -et ellerannet stylekitt klister (hvist kitt faktisk kjøpes skaffer di sikkert klister -og gjerne See You i bak ruta eller No Fear med logo neonlys under inni og alle andre plasser det er mulig til billig stero har bilteme billig jall som dunker fint og høyt gjerne 2X10" og 6x9 i bakhylla extra lys framme 1000M og "grøftelys" og di vanlige må byttes ut med blue vishon pærer sote side blinkersene soter sideruter framme og hvist du tør og kjøre med de harrye setetrekk og "plych" i tak tører dasjbord saueull eller annet harry trek på rattet dødninge hoder på gir spak låseknotter og sig tenner selv om den ikke brukes mobilholdere til begge som sitter framme .. universal type fra biltema billig senking er 2 ringer av alle spiralfærene side skjørt kan lages av plasttakrenner .. høggeren er plassen og finne "brukte" stylekitt av gamle golfer .. evntuelt lignende biler som er av samme størrelse tror dette skulle dekke det meste og sikre deg en av norges harryeste biler EDIT: ble langt dette Endret 17. september 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå