Gå til innhold

DOOM 3 - v1.05 Beta Patch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner nesten å tvile, finnes der overhode 1 bug i Doom 3? Har ikke funnet 1 eneste 1 til nå, nesten som jeg blir litt redd, er det mulig at et spill har blitt skikkelig testes for bugs før det kom ut? Nice jobba da ID ;)

Skrevet

Ingen bugs her heller... håper patchen kan gjøre til at ATI kort kjører spillet enda bedre.. da tenker jeg på 9xxx serien.. dere x800 dudes har det så bra fra før :p :!:

Skrevet
Begynner nesten å tvile, finnes der overhode 1 bug i Doom 3? Har ikke funnet 1 eneste 1 til nå, nesten som jeg blir litt redd, er det mulig at et spill har blitt skikkelig testes for bugs før det kom ut? Nice jobba da ID  ;)

megagames.com står det noe om en bug til doom3:

There is a game bug that let's you start the first actual level with full health, armor and a shot gun. It also skips the whole introducion. Start a new game, and make a 180 degree turn and run forward. If done correctly you should fall to your death. (do you do everything a stranger tells you to?) Now say "Restart Level" and it will start you at the beginning of Mars City

Skrevet
Begynner nesten å tvile, finnes der overhode 1 bug i Doom 3? Har ikke funnet 1 eneste 1 til nå, nesten som jeg blir litt redd, er det mulig at et spill har blitt skikkelig testes for bugs før det kom ut? Nice jobba da ID  ;)

megagames.com står det noe om en bug til doom3:

There is a game bug that let's you start the first actual level with full health, armor and a shot gun. It also skips the whole introducion. Start a new game, and make a 180 degree turn and run forward. If done correctly you should fall to your death. (do you do everything a stranger tells you to?) Now say "Restart Level" and it will start you at the beginning of Mars City

Wow, en bug, bra jobba å finne den, har jeg aldri kommet til å funnet :p

Hm, er det bare meg, eller er ordet "beta" et dårlig ord når det kommer til patcher :hmm:

Skrevet
Hm, er det bare meg, eller er ordet "beta" et dårlig ord når det kommer til patcher :hmm:

Samma her, er det noen som vet om patchen er vært og legge inn eller en den veldig usikker. Det er ivertfall jeg.

Skrevet

Satser på at de fikser "skyte-buggen" jeg og noen andre har opplevd. Skyter som F*** i mørket, men kommer det lys/flash? NEIDA. Muligens det har noe med at jeg har geforce 4 da...

Skrevet
[iC' date=19/09/2004 : 04:27]
Har lagt merke til noen skygge bugs men ikke andre...

Hvilke "stygge" bugs var det da? :dontgetit:

:!:

Jeg trodde han sa "sTygge bugs" mens han sa "sKygge bugs"!

jaja, da forstår jeg i allefall hvilke bugs han snakker om... :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...