kirjogra Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Har noen prøvd den. http://www.megagames.com/news/html/patches...betapatch.shtml
Hr. Jenssen Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Har noen prøvd den.http://www.megagames.com/news/html/patches...betapatch.shtml Det ordet før "Patch" hørtes mistenkelig ut... Tror jeg venter til noen andre har testet den
Maynard James Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 [iC' date=10/09/2004 : 23:52] Har noen prøvd den.http://www.megagames.com/news/html/patches...betapatch.shtml Det ordet før "Patch" hørtes mistenkelig ut... Tror jeg venter til noen andre har testet den må si meg enig her liker ikke å teste med forskjellige beta versjoner, venter til noen andre har testet
Potetdamen Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 http://www.gamershell.com/news/17066.html der har dere en liten changelog.
Potetdamen Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Men jeg laster ikke ned før den "fulle" patchen kommer ut.
Hr. Jenssen Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Men jeg laster ikke ned før den "fulle" patchen kommer ut. Nai, ikke jeg heller... Har ikke støtt på noen bugs i D3 anyways!
Bear^ Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Begynner nesten å tvile, finnes der overhode 1 bug i Doom 3? Har ikke funnet 1 eneste 1 til nå, nesten som jeg blir litt redd, er det mulig at et spill har blitt skikkelig testes for bugs før det kom ut? Nice jobba da ID
Glipp Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Ingen bugs her heller... håper patchen kan gjøre til at ATI kort kjører spillet enda bedre.. da tenker jeg på 9xxx serien.. dere x800 dudes har det så bra fra før :!:
M@R7!N Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Er vel nesten større sjangse for at den patcher lager bugs
danger_of_death Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Har lagt merke til noen skygge bugs men ikke andre...
Hr. Jenssen Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Har lagt merke til noen skygge bugs men ikke andre... Hvilke "stygge" bugs var det da?
h00v3r Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Er det vært å legge inn denne patchen, eller er den ganske usikker?
tulling03 Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Begynner nesten å tvile, finnes der overhode 1 bug i Doom 3? Har ikke funnet 1 eneste 1 til nå, nesten som jeg blir litt redd, er det mulig at et spill har blitt skikkelig testes for bugs før det kom ut? Nice jobba da ID På megagames.com står det noe om en bug til doom3: There is a game bug that let's you start the first actual level with full health, armor and a shot gun. It also skips the whole introducion. Start a new game, and make a 180 degree turn and run forward. If done correctly you should fall to your death. (do you do everything a stranger tells you to?) Now say "Restart Level" and it will start you at the beginning of Mars City
Bear^ Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Begynner nesten å tvile, finnes der overhode 1 bug i Doom 3? Har ikke funnet 1 eneste 1 til nå, nesten som jeg blir litt redd, er det mulig at et spill har blitt skikkelig testes for bugs før det kom ut? Nice jobba da ID På megagames.com står det noe om en bug til doom3: There is a game bug that let's you start the first actual level with full health, armor and a shot gun. It also skips the whole introducion. Start a new game, and make a 180 degree turn and run forward. If done correctly you should fall to your death. (do you do everything a stranger tells you to?) Now say "Restart Level" and it will start you at the beginning of Mars City Wow, en bug, bra jobba å finne den, har jeg aldri kommet til å funnet Hm, er det bare meg, eller er ordet "beta" et dårlig ord når det kommer til patcher
h00v3r Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Hm, er det bare meg, eller er ordet "beta" et dårlig ord når det kommer til patcher Samma her, er det noen som vet om patchen er vært og legge inn eller en den veldig usikker. Det er ivertfall jeg.
Never_Ever Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Satser på at de fikser "skyte-buggen" jeg og noen andre har opplevd. Skyter som F*** i mørket, men kommer det lys/flash? NEIDA. Muligens det har noe med at jeg har geforce 4 da...
Hr. Jenssen Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Husker på den 1.2 patchen til Far Cry...Den var jo ikke en gang en beta!
Hr. Jenssen Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 [iC' date=19/09/2004 : 04:27] Har lagt merke til noen skygge bugs men ikke andre... Hvilke "stygge" bugs var det da? :!: Jeg trodde han sa "sTygge bugs" mens han sa "sKygge bugs"! jaja, da forstår jeg i allefall hvilke bugs han snakker om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå