Gå til innhold

Hva er best? (x800 xt serien)

Plopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir litt of topic, men lurer på hvorfor 2ns brikkene til NV klokker bedre enn de som sitter på X800 ?? Har selv et Pov 6800 GT som ikke har problemer med å kjøre 1200 Mhz på minnet med 2ns brikker, men på X800 Pro så har jeg til gode å se lingnende resultater. Selv på et X800XT-PE.........

Endret av Robin B
Lenke til kommentar
Er det noen her som vet om en annnen Net side untatt komplett og netshop der man kan få bestillt ett x800 xt kort? :love:

Har selv bestillt et HIS x800 xt Iceq fra netshop, men det står alltid ubekreftet.  :mad:

Jeg fikk HIS x800 pro VIVO ICEQ II igår.

Flashingen til XT tok 2 minutter, og kortet ligger ennå på litt over 30 grader. Blir det bedre? :love:

PS.

Jeg kjører, imotsettning til mange andre typer x800 pro kort, XT PE hastigheter på kortet. Ergo: du trenger ikke vente på et orginalt XT kort :w00t:

Lenke til kommentar
Er det noen her som vet om en annnen Net side untatt komplett og netshop der man kan få bestillt ett x800 xt kort? :love:

Har selv bestillt et HIS x800 xt Iceq fra netshop, men det står alltid ubekreftet.  :mad:

Flashingen til XT tok 2 minutter, og kortet ligger ennå på litt over 30 grader. Blir det bedre? :love:

PS.

Jeg kjører, imotsettning til mange andre typer x800 pro kort, XT PE hastigheter på kortet. Ergo: du trenger ikke vente på et orginalt XT kort :w00t:

klarer du kjøre høyere enn standardhastighet? (520/560)

Lenke til kommentar

PS.

klarer du kjøre høyere enn standardhastighet? (520/560)

Jada, klarer iallefall 570 på minne, og 550 på kjernen. Men jeg skal ikke si ting 100% sikkert da jeg ennå ikke har fått tid å kjøre ati tools over så lang tid at jeg synest jeg får et "rett" inntrykk av kvaliteten. Ligger heldivis temp. måler i kortet, noe det ikke gjør i alle modellene til x800 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...