Data_Noob [cB] Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg går og ser på dette kabinettet kan jeg ikke gjøre annet en å tenke hvor på fett det kunne blitt... Nå har jeg fått et godt tilbud på et sånt, nærmere bestemt 450,- + 130,- i frakt... Det er vel ikke så verst? God plass i det? Vil gjerne ha personlige meninger istedenfor linky til test!! Ser det virkelig bra ut med UV?? -Erling- Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Har ikke sett dette kabinettet i praksis, men forstått det som det skal være ganske så likt Sunbeam sitt. I så fall er kvaliteten ikke noe å klage på. Du må nok ha mye UV lys inni for å få tilsvarende effekt som på bildene, men det lar seg alltids fikse. Ikke allverdens plass inni, men du får inn alt du vil (alt dette er forutsatt at det stemmer at det er tilsvarende Sunbeam). Til den prisen høres det ut som et bra kjøp. Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Det er likt som sunbeam sitt bare med andre viftehull. Ettersom det jeg har hørt skal det være ganske bra. Har tenkt å kjøpe det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå