Gå til innhold

idiotiske spill ever! del 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, det er jo urealistisk at man dør hvis man blir skutt?

 

dette er smak og behag, men kan vi være så snill å være saklige når vi presenterer spillet vårt?

 

jeg har ikke noen gode forslag til kandidat for mest idiotiske spill siden jeg kjøper mine spill etter å ha lest gode omtaler / spilt gode demoer, og stort sett er fornøyd. I hvertfall så fornøyd at spillet ikke kvalifiserer til mest idiotiske spill ever...

Lenke til kommentar
[iC' date=17/09/2004 : 15:35] Anyways, Darth Kjell: Denne tråden heter jo "Mest IDIOTISKE"

Det forbinder iallefall jeg med DÅRLIG!

Det var jo det som var poenget mitt. Mange folk som rakker ned på ett bestemt spill pga de ikke liker sjangeren. Tror ingen kan kalle Rainbow Six for dårlig. Kanskje man ikke liker realistiske spill (og det har man seff lov til), men det er så mange som faktisk liker RS, at dårlig kan det ikke kalles.

 

Si heller at det "ikke er min greie" enn at det er dårlig.

 

I mine øyne så må et spill som skal være dårlig enten a) Ikke være i nærheten av å holde hva det lover b) Stappet med buggs, ikke bare små, men at de tar bort mye av meningen med spillet c) Ufattelig dårlige designavgjørelser.

 

Dette er f.eks spillet Big Rigs et eksempel på. Her er et lastebil-racer-spill som lover at du skal få kjøre om kapp med andre lastebiler for å levere viktig last, og at "man må passe seg for politiet hvis man bryter loven.

 

Dette spillet bla disse manglene:

1. Lastebilen du skal kjøre imot rører seg ikke. Du vinner HVER gang!

2. Lastebilen går uendelig fort i revers (tuller ikke).

3. Det er ingen politi i spillet.

4. Man kan kjøre gjennom alt av objekter i spillet. Dette inkluderer bl.a broer og hus.

5. Man kan kjøre opp alle fjell, uansett hvor bratte de er.

 

Og ikke minst, du får opp en skjerm med "YOU'RE WINNER!" hver gang du kommer i mål :)

 

For de som ikke har lest om Big Rigs, sjekk Gamespot sin review. Se også "video review" og "game play movies" som det er linket til under user ratingen.

Lenke til kommentar
[iC,17/09/2004 : 15:35] Anyways, Darth Kjell: Denne tråden heter jo "Mest IDIOTISKE"

Det forbinder iallefall jeg med DÅRLIG!

Det var jo det som var poenget mitt. Mange folk som rakker ned på ett bestemt spill pga de ikke liker sjangeren. Tror ingen kan kalle Rainbow Six for dårlig. Kanskje man ikke liker realistiske spill (og det har man seff lov til), men det er så mange som faktisk liker RS, at dårlig kan det ikke kalles.

 

Si heller at det "ikke er min greie" enn at det er dårlig.

 

I mine øyne så må et spill som skal være dårlig enten a) Ikke være i nærheten av å holde hva det lover b) Stappet med buggs, ikke bare små, men at de tar bort mye av meningen med spillet c) Ufattelig dårlige designavgjørelser.

 

Dette er f.eks spillet Big Rigs et eksempel på. Her er et lastebil-racer-spill som lover at du skal få kjøre om kapp med andre lastebiler for å levere viktig last, og at "man må passe seg for politiet hvis man bryter loven.

 

Dette spillet bla disse manglene:

1. Lastebilen du skal kjøre imot rører seg ikke. Du vinner HVER gang!

2. Lastebilen går uendelig fort i revers (tuller ikke).

3. Det er ingen politi i spillet.

4. Man kan kjøre gjennom alt av objekter i spillet. Dette inkluderer bl.a broer og hus.

5. Man kan kjøre opp alle fjell, uansett hvor bratte de er.

Those are my kind of words! :)

Lenke til kommentar
jeg synes rainbow six serien er noe dritt,2-3 kuler så er man jo DØD,man må være mester de som kommer seg unna kulene,og så er jo lag kameratene så dårli at de dør når de ser en Fiende!! :realmad:

 

 

 

EDIT: Litt mye off-topic nå!

Ranbow six serien prøver ¨være så realistiske som de får til, og hvis du dør hele tiden så tror jeg du burde å tenke på å spille et annet spill da du er for noob til å spille rainbow six :p

Lenke til kommentar
De som liker The Sims må ha seriøse fritidsproblemer, skaff dere et liv.

Der har vi det igjen. Millioner av mennesker liker spillet, kan ikke akkurat si at det er dårlig da.

 

Jeg har et liv og jeg liker The Sims. Hvis Sims eller Rainbow Six er det dårligste dere noen gang har spillt, har dere enten bare prøvd et par tre spill, eller så har dere vært utrolig heldige med spillkjøpene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...