Gå til innhold

Kokain-Bush presser amerikanske medier

Anbefalte innlegg

Omtales i VG.

Ser for meg at Bush med familie stiger opp i helikopteret fra det hvite hus med pekefingrene og langefingerne i V-stil. "Fellow americans... *sniff*... peace!! Huh, I did mean victory..."

Kokainsaken er vel kanskje noe de trofaste velgerne kommer over ja *sukk*, men oisann:

...den nåværende presidenten hjalp en venninne med å få tatt abort da han var yngre...
Endret av stian-hg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

Wow, pastander som baserer seg pa ingen verdens bevis! Yes!

Dvs. jeg burde skrive en bok om at Kerry var/er pedofil og at han voldtok vietnamesere i Vietnam, sa er det like troverdig. Boken pastandene kommer fra, skrevet av Kitty Kelley, bruker ekskonen til Neil Bush som kilde, men selv pastar hun a aldri ha sagt noe sant, og selv om hun hadde sagt det, er det bare ord.

Rull ut kokain-dealeren som solgte Bush stoffet, eller noe som helst for bevis, sa skal vi la Bush koke.

Men seriost. Man kan angripe Bush med helt fantasifulle og ville pastander, men Kerry, nei, han kan vi ikke kritisere for ting som han selv har mattet innromme indirekte gjennom kampanjen hans.

Uff for en idiotisk verden vi lever i.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
For fantastisk til å være sant. :shrug:

Nei, selvfolgelig ikke. Laura Bush har jo vaert doplanger og hasjroyker hun!

Vedder pa at Dan Rather kjorer disse pastandene pa CBS om ikke sa lenge.

Ogsa "finner" han sikkert tilfeldigvis noen dokumenter som stotter pastandene. :!:

Endret av medlem-23990
Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Jeg har sendt klage til journalisten i saken for feilaktig journalistikk..

Hva var feilaktig a?

Du er så over-amerikaner ass

OK, imorgen skal vi ha en sak om at du dopa deg pa kokain ifjor. Er det greit for deg? Jeg kan sikkert finne noen som er klar til a hevde akkurat det. Dermed er saken like troverdig som kokain-saken mot Bush (selv om den som skal ha sagt dette sier at hun ikke har sagt det....).

Ser du ingenting galt med a ha ubeviste pastander om at presidenten i USA brukte kokain tidligere i en avis?

Ville det vaert greit hvis Otto Jespersen fikk skrive NYHETER i avisen, der han skrev at det blir hevdet at Bondevik tar antidepressiver?

Syns du ikke det er feilaktig journalistikk?

Lenke til kommentar
Nå har da Bondesvik innrømmet selv at han går/gikk på antidepresiver da, om jeg ikke husker helt feil.

Også er det vel ikke akkurat noen glidende overgang mellom antidepressiva og kokain.. :!: Er for en gangs skyld enig med både seixon og JoachimR. Det er latterlig å skulle drive "svertekampanjer" slik som det gjøres i statene. Politikken forsvinner jo fullstendig i tåka av personangrep. Og det er vel ikke akkurat ført beviser for at han har gjort det. (selv om jeg ikke tror man kan bli så tett uten å ha i seg noen form for dop.. :tease: )

Lenke til kommentar
inrømmet ikke jens stoltenberg for en stund siden å ha brukt hasj i hans ungdomstid, det fikk ikke så store konsikvener det.

Det er to store forskjeller:

1. Hasj og kokain er ikke det samme.

2. Bush sniffet aldri kokain.

hvis bush har dopa seg, forandrer det absolutt ingen ting, poletikken hans er like ideotisk om det er sant eller ikke.

Din mening om politikken er ikke det vi diskuterer nå, men heller den idiotiske og usanne svertekampanjen mot mannen som skal lede verdens mektigste land i 4 år til.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Vel vel, at Bush sniffet kokain på Camp David så sent som for 15 år siden er jo det "sjokkerende". Altså har Bush og frue sniffet kokain mange år etter at Billy Graham omvendte dem. Om dette er sant, kanskje, kanskje ikke. Jeg synes det høres tvilsomt ut.

Har Bush sniffet kokain tidligere i sitt liv? Vel, alle med en noenlunde realistisk virkelighetsopfatning er vel ikke totalt avvisende til den påstanden.

Endret av fjotten
Lenke til kommentar
Har Bush sniffet kokain tidligere i sitt liv? Vel, alle med en noenlunde realistisk virkelighetsopfatning er vel ikke totalt avvisende til den påstanden.

Men poenget er at dette ikke ligger noe bevis bak det, kun spekulasjoner og sverting. "Alle med en noenlunde realistisk virkelighetsopfatning" skjønner at det ikke er umulig at Kerry, Gandhi og min bestemor har en gang sniffet kokain, men uten noenslags beviser er dette bare bullshit.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Nå har da Bondesvik innrømmet selv at han går/gikk på antidepresiver da, om jeg ikke husker helt feil.

Nar har da Bush innrommet selv at han gar/gikk pa kokain da, om jeg ikke husker helt feil.

:!:

Men poenget er at dette ikke ligger noe bevis bak det, kun spekulasjoner og sverting. "Alle med en noenlunde realistisk virkelighetsopfatning" skjønner at det ikke er umulig at Kerry, Gandhi og min bestemor har en gang sniffet kokain, men uten noenslags beviser er dette bare bullshit.

Akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...