Data_Noob [cB] Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Nå skal jeg bygge PC for første gang, Siden jeg alltid har hatt kjøpe-PC så aner jeg ikke hva slags hw som går sammen... Noen som kan anbefale et godt hovedkort? Skal ikke overklokke! btw Maskinen skal brukes til spilling og litt jobb... Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Vis du ikkje skal overklokke hvorfor poster du da på OVERKLOKKING.NO? "Normale" mennesker holder seg på Hardware.no Beskriv kostnads grense please. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Vis du ikkje skal overklokke hvorfor poster du da på OVERKLOKKING.NO? "Normale" mennesker holder seg på Hardware.no Beskriv kostnads grense please. Ikke vær så frekk i kjeften da ONtopic: et hk jeg kan anbefale er epox 8kda3+, dette er et hk for socket 754(amd64) og er et meget godt hk enten du skal overklokke eller ikke. epox 8kda3+ Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 [quote name='meanbean' date='10/09/2004 : 20:01'] Vis du ikkje skal overklokke hvorfor poster du da på OVERKLOKKING.NO? "Normale" mennesker holder seg på Hardware.no Beskriv kostnads grense please. [/quote] Hør her! Bare fordi siden heter overklokking.no betyr ikke det at alle som ikke overklokker er bannlyst fra sida!! Jeg ser ikke i det hele tatt hva f. eks. casemodding har med overklokking å gjøre! Viss jeg er for "normal" ( ) for deg så trenger du ikke bry deg i det hele tatt! Takk for svar Blazter Takk for :skriv usannsynlig stygge gloser her: meanbean -Erling- Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Det var ikkje so seriøst ment da. Men det er litt differanse på "målgruppa" til Ok.no vs Hw.no... VAr bare litt i det ampre hjørnet når eg svarte... Sorry Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Vis du ikkje skal overklokke hvorfor poster du da på OVERKLOKKING.NO? "Normale" mennesker holder seg på Hardware.no Beskriv kostnads grense please. Ikke vær så frekk i kjeften da ONtopic: et hk jeg kan anbefale er epox 8kda3+, dette er et hk for socket 754(amd64) og er et meget godt hk enten du skal overklokke eller ikke. epox 8kda3+ Jeg har også Epox 8KDA. Superdupert hovedkort. Anbefales. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 VAr bare litt i det ampre hjørnet når eg svarte... Sorry Og når du er der, så bør du heller ta deg en tur ut i stedet. Slike svar vil vi helst slippe her.......... Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 hehe... det er greit! Var litt i det ampre hjørnet selv... takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå