highlander Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hei, jeg sitter her på en laptop og aner ikke hvordan skjermkort det er på denne pcn. Pc'n er nettopp formatert og det står ikke i datamaskin behandling heller. Lurer på om noen vet noe, eller evt kan si meg hva slags skjermkort det er? Petter Lenke til kommentar
Filla Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Svært få her på forumet som er synske (selv om det kan virke sånn av og til). - Da DELL leverer langt over 100 forskjellige konfigurasjoner både på laptops og stasjonære, er du nok nødt å gi litt mere info om hva slags PC du har, før vi prøver å spå hvilket skjermkort du har. Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 da jeg kjøpte min dell pc ifjor, kom det med en cd med drivere, bl.a. til skjermkortet... denne cd'en må jeg bruke hver gang jeg formatterer. cd'en heter "drivers and utilities". jeg har en dell inspiron 1100. håper det hjelper... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå