Raziel2p Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Vet ikke helt om dette er et grafisk problem, men men. Jeg har et problem i flere spill - bla. Halo og Half-Life (yil og med CS online) - går på "half speed". FPSen er helt grei, men ved unntag av hvis jeg ser rett ned i bakken, går spillet rett og slett treigt. Det begynte på et tilsynelatende helt tilfeldig tidspunkt, så det kan være en maskindel som er slitt e.l. Men det fins andre og sikkert mer krevende spill som Ground Control 2, Far Cry etc., som kjører helt fint. Det er en temmelig gammel PC, AMD XP1700+ 1.4GHz, Radeon 9700 og 768mb SDRAM. Heldigvis er det bare denne problemet er på, men det ville vært fint om det hadde vært mulig å fikse. Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Prøv å oppdater Via 4 in 1 driverne. Kompis av meg gjorde det, og da gikk det kjempe igjen! Du sier ikke hvordan chipset du har, og det er litt avgjørende da, om du ikke har via-chipset vil logisk nok via 4 in 1 ikke funke. Lenke til kommentar
Raziel2p Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Er ett MSI K7t Turbo2 hovedkort... SiSandra sier "VIA Technologies Inc VT8363/5 KT133/KM133". Får prøve, antar jeg ikke har noe spesielt å tape. Lenke til kommentar
Raziel2p Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Oi, huska ikke at Halo var så raskt Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå