Xvani Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hei, hvordan kan jeg få det slik at Windows XP logger på automatisk, uten at jeg trenger å trykke på bildet (sjakk) med navn. Var slik før, men... Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Control Panel > User Accounts > Delete ASP.NET Account Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Går det greit å slette den da? Jeg tenker bare at siden windows har lagt den der, så må den kanskje være der for en grunn... ? (noen som vet hvorfor da egentlig?) Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Bra det ! fixa det sjøl,no er maskin min kånge i oppstart ! Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Men hva gjør den ASP.NET brukeren der? Kan ikke huske at den var der når windows var ny-instalert. Må ha kommet med et eller annet program, eller...? Noen som vet? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Kommer når du legger i .net tillegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå