Sir_cruz Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Lurer på hva dere der ute har av spill jeg .. så jeg tengte noen av dere i allefall ville ramse opp sine Game Cube spill Lenke til kommentar
redflame Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 hvorfor trenger du og vite det da? ok jeg skal si mine og det er: -twin snakes og resident evil zero hvis du lurer på hvem spill som er kommet til gamecube så kan du sjekke her Lenke til kommentar
Laman Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Metroid Prime og Zelda Collector's edition. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Jeg bare lurer på åssen spille dere sitter på jeg , skal også ha noen nye spill så kan jeg f.eks spørre om noen og det samme kan andre gjøre , så egenlig bare lurer jeg De som ikke gidder og si sine spill bør ikke , er grei sånn Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 zelda collectors edition super mario sunshine noe fantonald greier.. huskeri kke hva det heter.. men det var ikke noe gøy Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) -Resident evil -Zelda limited edition -Star wars: rebel strike -Metroid prime -Mario kart -f-zero -Viewtiful Joe -Bomberman -capcom vs snk 2 -Naruto 2 -Metal gear solid Et par spill å hygge seg med Favoritten må jeg si er zelda og metal gear solid. Endret 11. september 2004 av Balle Klorin Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Star wars er det bra ? Har du 2 sabers der og sånt ? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Minimalt med sabers der ja, siden det er et flyspill. Men det er jo noen levels hvor du løper rundt og skyter ned folk. selv om det funker mindre bra Nå kan jeg ikke si med 100% sikkerhet at det ikke er sabers med, har ikke fått spilla det så veldig mye Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Starfox Adventures Metroid Prime Zelda WW me Ocarina og Master Zelda collectors Eternal Darkness Resident Evil remake Pikmin Rogue Squadron 2 Soul Calibur 2 1080 Ikaruga Viewtiful Joe F-Zero GX Mario Golf: Toadstool Tour Metal Gear Solid: TTS Mario Kart DD!! Super Smash BM Super Mario Sunshine Luigis Mansion venter på Tales of Symphonia så har jeg en freeloader Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Super Mario Sunshine Mario Golf Mario Party 4 Mario Party 5 Mario Kart Pikmin Mortal Kombat : DA Bomberman Generation Harvest Moon : AWL Kirby Air Ride Sonic 2 Adventure Battle Zelda : TWW Super Smash Brother Melee Soul Calibur 2 NFS Underground Burnout 2 Burnout Metroid Prime Animal Crossing FreekStyle Super Monkey Ball Super Monkey Ball 2 Wave Race Phantasy Star Online Ep 1&2 Tetris World Tror det var det hele... Neste jeg skal ha er Mario Party 6! Btw. jeg er over 20 år. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Metroid Prime Super Smash Bros Mèlee Burnout 2 Simpsons Hit&Run Phantasy Star Online Episode 1og2 Zelda: Wind Waker med Bonus Disk Rogue Squdron 2 F-Zero GX P.N 03 Timesplitters 2 Final Fantasy Crystal Chronicle Spiderman WWE Wrestlemania 18 Det var alle! Neste jeg skal ha, er Mario Kart: Double Dash!! Men jeg tror jeg venter til det blir "Players Choice"... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 me2, har litt lyst på det ja, høres morsomt ut Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hmm får se hva jeg husker i farten - Zelda Wind Waker - Zelda Collectors Ed. - Metroid Prime - Mario Sunshine - Burnout - Burnout 2 - Wave Race Blue Storm - Super Monkey Ball - James Bond Everything or Nothing - Star Fox Adventures - Star Wars Rebek Strike - Star Wars Clone Wars - Spiderman - Spiderman 2 - 1080 Avalance - Turok 4 - Pikmin Tror dette er alle... Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Har lyst på mario party, men spillet tar alvorlig lang tid pr. brett. Men gøy er det nå hvertfall, barnslig preg over spillet, men gameplay så det suser. Hørte forresten at neste mario party ikke skulle bruke pad Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Hva er - Zelda Collectors Ed. ? er det det som følger med limited edition på the wind waker? edit : glemte et ? Endret 11. september 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Minimalt med sabers der ja, siden det er et flyspill.Men det er jo noen levels hvor du løper rundt og skyter ned folk. selv om det funker mindre bra Nå kan jeg ikke si med 100% sikkerhet at det ikke er sabers med, har ikke fått spilla det så veldig mye ok visste jeg ikke er det galaxies eller noe som er er med sverd osv ? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Det er Jedi Knight: Jedi Outcast og JK: Jedi Academy (Tror det er det de heter...?) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Det er Jedi Knight: Jedi Outcast og JK: Jedi Academy (Tror det er det de heter...?) Ja , det også men er det ikke en anet også ? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hva er - Zelda Collectors Ed. ? Er en samle pakke med zelda 1 og 2 til nes og zelda:oot & zelda:mm til n64. Synd de ikke tok med det jeg likte best, zelda: a link to the past til snes Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Hva er - Zelda Collectors Ed. ? Er en samle pakke med zelda 1 og 2 til nes og zelda:oot & zelda:mm til n64. Synd de ikke tok med det jeg likte best, zelda: a link to the past til snes hvor kan jeg kjøpe det ? eller er det bare en bundle ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå