Bubba-S Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Sitter her med nyinnkjøpt datautstyr til 26000,- hvorav varer med verdi 20000,- ble bestilt hos Komplett. Ordren lå inne hos dem i to uker og nå tre uker etterpå fikk jeg sakerne i posten. Jippi tenkte jeg..... Men den gang ei. Mitt Ultraduper powercolor x800 xt pe spes backpack ed. var ikke der Istedenfor lå det Fasttrak s150 raidkort der wtf! Jeg ble skikkelig skuffa for her har man ventet på pc-kjøp pga mangelen av x800 xt kort i hele sommer og så har dem glemt det.... Ja ja skuffet og mildt sagt rasende ringte jeg dem opp, og de beklagde og ba meg sende det loloddne f.. fasttrak-kortet tilbake. Greit nok det. En uke til å ventetil MEN nå ser jeg at de venter ikke nye powercolorkort før november! Hva gir dere meg? Jeg håper Komplett fikser dette for jeg har alltid hatt den største tro på dem. De får omtrent 95% av mine og alle vennene mine sine ordrer nettopp fordi de er å stole på. Men nå er jeg usikker... Er det noen andre som har liknende erfaringer? Hva kan man gjøre med dette sløvskapet? Oppgitt Bubba-S Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hvis de ikke har kort på lager, så må du bare vente. Komplett kan jo ikke trylle? Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Er klar over det. Men likevel ergelig. Jeg aventer ihvertfall litt hva komplett gjør etter jeg har returnert raid-kortet Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 hva med å sende inn igjen alt sammen, og bestille fra en annen butikk... Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Det er et alternativ. Dog et drastisk ett Kanskje avbestille grafikk kortet hos komplett og prøve hos netshop? Lenke til kommentar
John P. Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Kan du ikke få igjen pengene for grafikkortet av Komplett, og så kjøpe kortet i en annen nettbutikk(dersom det er noen andre som har dette kortet eller tilsvarende kort inne da)? Endret 10. september 2004 av John P. Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Det er det som er litt kinkig. Det fins ikke x800 xt kort i noen butikker. Pluss at Komplett har lovd meg på mail å prioritere levering av nytt kort. Tenker på å kanskje ta et annet merke... Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 ahhh. drit i komplett, å send alt tilbake... www.mpx.no har forresten 17 på lager Sapphire Radeon x800Pro 256MB Skjermkort 8X AGP, 256BIT, DDR3, CRT+TV+DVI+VIVO 3695 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) ASUS V9999 Ultra ! Endret 10. september 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 dog ikke XT... men pro funker nok bra nok;) Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Nei. Har bestemt meg for x800 xt. Tro meg det har vært under laaaaang og nøye vurdering. Tenker på asus sitt x800 xt. Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg veit faktisk at Digitalimpuls i Oslo har xt kort inne hvis det er noe trøst (Vil bare si at jeg jobber ikke for de eller noe men jeg snakket med de idag og da hadde de faktisk det inne) Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 i følge nettsidene deres er det bare pro de har. Må uansett vente noen dager for å høre hva komplett kan tilby... Noen ganger kan man hoste opp det utroligste Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ja du får vente å høre først hva de på komplett klarer å hoste opp. Så selv på digital impuls at de ikke hadde det ute på nettet,men kan jo hende at de ikke har rekket å få lagt det inn. Snakket med de på tlf og da sa de at de hadde ett eller to stk igjen iallefall. Men uansett lykke til videre Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Takker for hjelp . Ordner seg sikkert. Men skulle gjerne vært mitt i monteringa nå. jaja... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Prøv digitalimpuls Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Gir komplett en uke. Så er det det samme... x800 xt pe skal jeg ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå