neuragen Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 ligger en demo av nevnte på http://www.demonews.com Ser lovende ut på et GF4, selv om det er buggy og i lav oppløsning. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 testet det nå, men fikk litt problemer. Hakket (low fps) der det er pixel shading på bakken. merkelig i grunn. noen andre som får dette ? bruker gf3 . uansett, grafikken er jo vakker da :smile: Lenke til kommentar
neuragen Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Ja, har problemer med hakking og støy(audio), spesielt i starten. Har selv et GeForce 4 4400 så problemet ligger ikke der mener jeg. Regner med flytende fps når det blir sluppet. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 tror jeg klarte å dra maks 10fps med kyro2-kortet mitt.. eller så virka det fett nok. ganske bra bodywork-slader, men hvorfor blir ikke understellet skada? er det fremdeles bare carmageddon som kan "realistiske" bilskader...? og en ting til: burde ikke han fyren du spiller også bli skada hvis du nesestuper inn i en vegg av bilgummi og autovern i 150kph? hadde ihvertfall vært kult med litt mer enn bare løpsposisjon å bekymre seg over (som i alle andre "realistiske" bilspill, som jeg har spillt ihvertfall). Lenke til kommentar
DeadCow Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Hvis dere titter på Den offisielle TOCA siden så får dere en god forklaring på hvorfor det hakker osv. i den demoen der... Lenke til kommentar
neuragen Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Ja jeg vet....det står i demoen at det er 60% ferdig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå