vix Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Har tenkt å bestille skjermkort ,er dette noe å anbefale? Noen som har erfaring med dette kortet angående ytelse og støy? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Tror det er bra. Et av de beste kortene på markedet, og en stillegående, vel fungerende kjøler! Har vel igrunn ikke annet enn positive ting å si om dette kortet Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Vifta utgir både mindre støy og bedre kjøling en standardvifta. Lenke til kommentar
XU Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Har selv pro-utgaven av det kortet, da jeg ikke orket å vente lenger på xt-utgaven. Har bare positive ting å si om det kortet. Lenke til kommentar
vix Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Takk for tipsene ,da tror jeg jeg bestiller meg ett slikt Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Takk for tipsene ,da tror jeg jeg bestiller meg ett slikt Er det noen som har dem inne da? Hvis ikke så kan det bli en stund å vente .. Lenke til kommentar
vix Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 netshop sier ubekreftet 21.09 Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 netshop sier ubekreftet 21.09 Det er jo meget mulig at de endelig begynner å komme nå, men det er også mulig at datoen blir forskjøvet. Det har skjedd mye i de senere måneder. Men det må da bli slutt på tørken snart Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Tviler på at du kan høre det kortet i det hele tatt Mitt powercolor x800xt med standard kjøleren er ikke hørbar i det hele tatt Lenke til kommentar
#Pazuzu Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 netshop sier ubekreftet 21.09 Det er jo meget mulig at de endelig begynner å komme nå, men det er også mulig at datoen blir forskjøvet. Det har skjedd mye i de senere måneder. Men det må da bli slutt på tørken snart Må bare nevne at ubekreftet dato har den siste måneden vært 10.09.2004 og er nå , som vix skriver, forflyttet til 21.09.2004 hos Netshop. Jeg bestillte selv HISx800xtIceQII tidlig i juli og har måttet nøye meg med et POV6800U i påvente av godkortet. Frykter desverre at ventetiden enda kan drøye lenge da Netshop ikke kan love noe som helst om levering av kortet med det første. Mao. dem har selv ingen garantier fra sin leverandør. Jeg har selv surfet en del for å finne ut hvorfor "tørken" har vart så lenge, og finner ut at det er tilgangen på DDR3 som er begrenset. Hva mener du Carnifex med at "Det har skjedd mye i de senere måneder." For meg virker det som sommerferien aldri tok slutt for Ati i år... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hva mener du Carnifex med at "Det har skjedd mye i de senere måneder." For meg virker det som sommerferien aldri tok slutt for Ati i år... Hehe.. det var litt dårlig skrevet. Det jeg mente å si var at det har skjedd ofte i de senere måneder. Og da mener jeg utsettelse av ankomst datoer Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Tviler på at du kan høre det kortet i det hele tatt Mitt powercolor x800xt med standard kjøleren er ikke hørbar i det hele tatt Det blir sånn vettu, når du har en feks. prosessor vifte som ligger på 70 desibel, da hører mann ikke noe av det stakkar grafikkortet. Lenke til kommentar
Øl_Mariachi Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg bestillte selv HISx800xtIceQII tidlig i juli og har måttet nøye meg med et POV6800U i påvente av godkortet. Har du kjøpt POV6800U kortet i påvente HIS eller har du fått lånt det av Netshop? Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 X800XT..kort har sine pluss sider og negtive sider... etter min mening så er dette his..korte litt dårlig kjøp etter som at det ikke er noe framtids rettet! lurer på hvordan det vil gå 3dmark o5....! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Ikke fremtidsrettet? Hva mener du med det? Hvor lenge har egentlig de som kjøper det beste som f.eks x800xt kortet tror du? Tipper neste generasjon.. Og det er ikke så altfor lenge Endret 12. september 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
Valent Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ikke fremtidsrettet? Hva mener du med det? støtter ikke Ps3.0 b.la Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Tviler på at du kan høre det kortet i det hele tatt Mitt powercolor x800xt med standard kjøleren er ikke hørbar i det hele tatt Det blir sånn vettu, når du har en feks. prosessor vifte som ligger på 70 desibel, da hører mann ikke noe av det stakkar grafikkortet. jeg har også powercolor x800xt og synest det er stillegående, min cpu vifte bråker maks 21db(thermaltake venus silent boost) og skjermkortet overdøver ikke det. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Ikke fremtidsrettet? Hva mener du med det? støtter ikke Ps3.0 b.la 3Dc kan vise seg å bli like hvis ikke mer viktig blant dagens generasjons kort da mange spill allerede bruker normal maps, noe som uten komprimering spiser opp masse minne og båndbredde. En annen ting som kanskje er verdt å legge merke til er denne kommentaren: "...It is important to point out that ATI’s RADEON X800 XT and PRO graphics cards handle extreme geometry load better compared to NVIDIA’s GeForce 6800 Ultra and GT, which may mean that from this point ATI’s visual processing units have higher future-proof than NVIDIA’s latest graphics processing units do."- Xbitslabs EDIT: Med tanke på ytelsen til X800 og hvor få spill det er idag som støtter SM2.0 (og disse rører såvidt overfalten av mulighetene med det) så blir det uansett feil å si at X800 ikke er fremtidsrettet. Endret 12. september 2004 av MistaPi Lenke til kommentar
Angell Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg har akkurat anskaffet HIS X800 PRO VIVO ICEQ II , jeg vil da anbefale dette til trådstarter, ettersom dette faktisk kommer inn på lager. Det kan moddes til XT uten noen form for hard-mods da Lenke til kommentar
vix Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Er det samme chip på disse kortene? har ikke pro utgaven 12ipilines ,mens XT utgaven har 16? Hva er egentligen forskjelden på kortene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå