akoll Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hei, jeg jobber med en nettside for et firma som leverer foredrag og kurs i kreativitet og innovasjon. Det hadde vært fint med noen tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk Jeg har hatt noen problemer med å få preload scriptet til å laste alle bildene til menyen helt øverst på sida, noen som vet hvordan jeg kan få dette til å fungere? link: www.innoco.no Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har hatt noen problemer med å få preload scriptet til å laste alle bildene til menyen helt øverst på sida, noen som vet hvordan jeg kan få dette til å fungere? http://wellstyled.com/css-nopreload-rollovers.html - Mao: Bruk CSS istedenfor JS. (Man får vel kanskje ikke den gradvise effekten da...) ------------ Siden har behagelige farger, men det blir kanskje litt store kontraster/få og kanskje litt kjedelige farger. Få inn flere farger! Jeg ser gjerne at du legger til margin over header på kanskje 20px. Nå er den klint opptil kanten. Jeg syns stilen er gjennomført og fin, litt grungy/whatever, men som sagt kanskje ikke de beste fargene IMO. Teksten på sidene trenger ikke nødvendigvis være helt svart, ton den gjerne ned ved å bruke en grå farge isteden. Samtidig bør du skille bedre mellom overskrift og brødtekst, kanskje ved å bruke en annen font i overskriftene, og muligens en annen farge. Koden kommer du til å få nok kommentarer på. Jeg overlater det til de andre. Siste versjon av WMP er faktisk #10 -> http://www.microsoft.com/windows/windowsme...10/default.aspx Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Likte ikke headeren. Ulogisk med linker på "K, K og F" i headeren i tillegg til en hovedmeny. Generelt sett et ulogisk og forvirrende menysystem Gigantisk (!!), og ikke særlig pen, footer Fin logo, stod ikke i stil med siden Kode: Javacriptet mouseover Ingen character encoding definert Endel validasjonsfeil ved tvungen ISO-8859-1-encoding HTML 4.0? Sist jeg sjekket lever vi i 2004 Det er XHTML eller i det minste HTML 4.01 som gjelder nå Ikke valid CSS Grusomt rotete CSS-kode Lite effektiv bruk av CSS (mange attributter i HTML-koden som hører hjemme i stilarket) Layouten er en tables-suppe uten sidestykke Alt-i-alt er jeg ikke særlig imponert, dessverre Endret 10. september 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå