ragman Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Heisann, har akkurat oppgradert pc'n min fra AMD XP 1600+ til AMD64 3000+. bytta ut mitt gamle MSI mobo med et nytt MSI K8N Neo Platinum Series, cpu og mobo var eneste jeg bytta. Det er over to og et halvt år siden sist jeg gjorde noe så omfattende i pc'n min, men jeg trodde likevel at det gikk greit. Tydeligvis ikke, for når jeg starter opp kommer den vanlige "press del for bios setup" teksten opp, men tastaturet reagerer ikke! Først lyste ingen av -lock lysene, men etter et par rebooter og ombytting mellom de to ps2 portene lyser alle lysene, men fortsatt ingen respons. noen som har vært borti noe lignende? Har forresten sjekka tastaturet på en bærbar pc, og det funker utmerket på den. Endret 10. september 2004 av ragman Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 har du prøvd usb tastatur? Lenke til kommentar
ragman Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 har ikke det nei, kjenner ingen som har det, og jeg vil ikke bruke mye penger på det, om noen har en annen løsning! Et annet problem er forresten at lyset i min MX500 mus (koblet til via USB) ikke lyser selv om strømmen er på, noe den gjorde med det forrige mobo'et jeg brukte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå