MrLee Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 jeg starter alltid samtalen med "Hei, jeg tar betalt 500kr minuttet for å snakke på telefonen...Faktura vil bli sendt til firma du jobber for. Takk... jah, var det noe?" Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har jobbet som tlf. selger i 6 mnd... Jeg syntes ikke folk er så MOT telefonselgere, som det jeg hadde trodd. Der jeg jobber blir systemene oppdatert mot brønnøysund hvert kvartal. Reservasjon følger deg som person, og navnet osv. må derfor være helt korrekt hos teleselskapet... Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bump, anyone? Jeg er nok litt for høflig og sier "Nei takk, jeg er nok ikke interresert. Hadet bra!", men neste gang skal jeg finne på noe Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bumping av en 4 år gammel tråd? Det er bra....... Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Den er jo like aktuell enda da... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Man sier nei og legger på..værre er det ikke..Enig, kan ikke skjønne hvorfor så lange har problemer med det Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har ikke giddet å lese igjennom hele tråden så kan hende at denne er nevnt før, men det jeg pleier å si er: (tok det fra en alle elsker raymod episode) Telefonselger sier masse dritt.... Jeg sier at jeg ikke har tid nå, men om jeg kunne fått hjemmenummeret hans/hennes så skal jeg ringe tilbake når jeg får tid. Telefonselger da selvfølgelig nei, du får ikke telefonnummeret mitt. Jeg sier da, åja.. du liker ikke at ukjente ringer hjem til deg. Telfonselger: NEI! Da er det bare å si si med litt bitter stemme.. Ja.. da vet du hvordan vi føler det. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 De kommer med tilbud jeg overhodet ikke er intressert i. Jeg har veldig lyst på reklame som er rettet mot meg. Og det er det Cookies i nettleseren er for. Men den virker jo bare der de har reklamer for meg og ikke for kvinnegruppen. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 hvis det er en kvinnlig spør jeg hva de har på seg... hvis det er en mann legger jeg på. Beste jeg har hørt! Hahaha!! :!: Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har ikke giddet å lese igjennom hele tråden så kan hende at denne er nevnt før, men det jeg pleier å si er: (tok det fra en alle elsker raymod episode) Telefonselger sier masse dritt.... Jeg sier at jeg ikke har tid nå, men om jeg kunne fått hjemmenummeret hans/hennes så skal jeg ringe tilbake når jeg får tid. Telefonselger da selvfølgelig nei, du får ikke telefonnummeret mitt. Jeg sier da, åja.. du liker ikke at ukjente ringer hjem til deg. Telfonselger: NEI! Da er det bare å si si med litt bitter stemme.. Ja.. da vet du hvordan vi føler det. Det er Seinfeld min gode mann Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Har ikke giddet å lese igjennom hele tråden så kan hende at denne er nevnt før, men det jeg pleier å si er: (tok det fra en alle elsker raymod episode) Telefonselger sier masse dritt.... Jeg sier at jeg ikke har tid nå, men om jeg kunne fått hjemmenummeret hans/hennes så skal jeg ringe tilbake når jeg får tid. Telefonselger da selvfølgelig nei, du får ikke telefonnummeret mitt. Jeg sier da, åja.. du liker ikke at ukjente ringer hjem til deg. Telfonselger: NEI! Da er det bare å si si med litt bitter stemme.. Ja.. da vet du hvordan vi føler det. Det er Seinfeld min gode mann Hehe.. det stemmer! Funker gjør den uansett hvor hen den kommer fra Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Får så få telefoner jeg, vet ikke hvorfor.På mobilen altså. Bare bra det Endret 5. oktober 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
Makri Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 en jeg pleier å bruke hvis jeg er alene hjemme (farlig det): jeg sier vent litt, høyttaleren klikka litt, og ber de værsåsnill å vente. jeg setter alle mine 6 høyttalere rundt telefone oppå en altfor stor bass, kjører alt på full guffe, tar på hodetelefoner, og spiller noe som... in flames eller slipknot. ringer ALDRI igjen. garantert. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 jeg har alt for mange til de der. leser pondus vett'u. men en av de bedre er å prøve å selge DEM ting, og den med nummeret deres. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 "Krise telefonen for desperate telefonselgere. Du snakker med Kjell, hva kan jeg hjelpe deg med" Lenke til kommentar
Deem Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) "Krise telefonen for desperate telefonselgere. Du snakker med Kjell, hva kan jeg hjelpe deg med" Haha, klassisk ! Jeg har selv jobbet som det og jeg liker ikke telefonselgere selv engang... Det jeg pleier å gjøre er å si etter noen minutter "Du, vent litt jeg skal bare finne noe å skrive på, kommer straks tilbake " så legger jeg fra meg telefonen, og setter meg og ser på film eller forsette med det jeg holdt på med ^^... Endret 11. oktober 2008 av Deem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå