Potetdamen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Bruker alltid å la de prate lenge før jeg legger på. De prater som bare det og jeg lagger på uten og si hade. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ringte en nå netopp, men kom ikke på noe smart å gjøre så jeg sa bare at jeg ikke hadde tid, de sa de skulle ringe igjen iløpet av uken(da har jeg et par triks på lur ) Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Bruker alltid å la de prate lenge før jeg legger på. De prater som bare det og jeg lagger på uten og si hade. hehehe. Det må da være en bedre måte enn den vi har i dag å unngå denne lande plagen på. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Her er det nok av tips: http://www.hovedporten.net/humor/telefon.php Lenke til kommentar
mad_man@work Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Gjør følgende: * Ta telefonen. * Si: "Et øyeblikk, skal bare bli ferdig med noe. * Snurr porrfilm på full guffe. * Ropp "AHHH!. AAAHHHH!! AAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!! * Riv i noe dopapir og vent ca 2 min. * ta opp telefonen og si: "å, DET var godt". * Nyyyyt lyden av summetonen. Har ikke prøvd dette selv, men tipper det funker Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Gjør følgende: *kult forslag* Har ikke prøvd dette selv, men tipper det funker Kan riktignok bli annmeldt for sånt, seksuell trakkasering. EDIT: sett du er fra grenland osv, hvor bor du? hvor gammel er du? Endret 10. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
mad_man@work Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg bor i en papp eske utenfor Telenor bygget der jeg jobber og er 23 år.... :-) Føler meg virkelig på rett hylle i livet! Seksuell trakasering? Pøh! tvinger ikke fyren/kjerringa til å høre på da! :-) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Nei, du tvinger ikke en du blotter deg for til å se på heller, de kan godt snu seg vekk, like ulovlig. Skal titte innom pappesken din utenfor Telenorbygget. Lenke til kommentar
mad_man@work Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Tørk av deg på beina føre! Er veeeeldig nøye på å ha orden i heimen! :-) Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 hvis de spør etter mor eller far,legger jeg fra meg røret og går og spiller data eller noe. Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 En eller annen kar jeg ikke husker navnet på; - "Hei det er fra *noe-slags-firma" - "Er du telefonselger?" - "Eeh...ehem... ja?" - "Beklager, men telefon har jeg fra før av." En annen gang var da fattern fikk telefon ang. bytting av strømleverandør, og etter noen års prating om alle de gode tilbudene spurte fattern om de også tok over de 25.000 kr i gjeld han hadde hos sitt nåværende selskap. Fikk summetone temmelig fort da. :!: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 "Oi, så hard tissen min ble gitt. Kan du vente et par minutter?" Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jobbet faktisk som telefon selger ... i 2 timer, før jeg fant ut at det måtte finnes bedre måter å tjene penger på. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 du kan jo: tlf selger: halo blbalbalba me: ja, jeg heter ola normann, han: hva behager? me: jeg heter "noe" bare endre navn så ofte som mulig, når han spør om adressen og sånt, endre detaljer HELE tiden, og spør hva han har på seg, det funker fett. særlig hvis han ringer når du har skole..... gjorde det får en uke siden... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Her er det nok av tips: http://www.hovedporten.net/humor/telefon.php Jeg ler så jeg griner av ekspertdelen. Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Nå begynner jeg å glede meg til neste telefonselger Mange bra triks som skal prøves på den stakkaren. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 BUNDY>> Den er meget god. Spesielt om man klarer å holde seg, uten å flire. ... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg er ikke så glad i å være frekk mot de, jeg knuser dem med vennlighet. Når selger ringer og presenterer seg sier jeg f.eks. "ja, det høres spennende ut, men du? Har du hørt hva som skjedde da blablablala...." Prøv å snakk om været og alskens snikksnakk lenge, og ikke la selgeren få slippe til. Dette kan du holde gående temmelig lenge hvis du er flink til å prate. Så kan du avslutte med; "men det var hyggelig at du ringte. Ha en fortsatt fin dag." Kjempemoro, hyggelig, lovlig og ikke minst høflig (i den grad det er høflig å ikke la personen få sagt sitt) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 BUNDY>> Den er meget god. Spesielt om man klarer å holde seg, uten å flire. ... ja, kanskje best om du greier og få en sånn femi stemme. sånn "homo" stemme. ps: Har ikke noe imot homser, så det er sagt, man kan aldri vite om folk her på forumet. og de "kverulerende" folka.... Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) jadda Endret 7. januar 2011 av _Talon_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå