Propaganda Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 kjenner begge sidene av det å være tlf selger..har vært det en gang selv,og hater dem når de ringer meg.....men i det siste,så hater jeg dem mer...hva skjer med at de ringer,spør om en haug med drit,så sier jeg nei,så legger de på uten å si hadet?? blir jævla irritert..skal du første plage meg hjemme,så skal du F*** meg ha nok respekt til å si hadet før du legger på... Lenke til kommentar
merkur Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Er dritt lei telefonsalg, har fått 3 telefoner denne uka Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg tror jeg har blitt svartelistet av sånne telefonselgere. Hadde en hel haug som ringte meg titt og stadig en stund, men nå er det blitt ganske stille. Spes sense plaga meg en stund. OG den Norske Sjømannskirke... HVORFOR liksom... Uansett... dersom de plager dere for mye, er det bare til å reservere nummeret MOT telefonsalg. Det skal gå hos de fleste operatører... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg tror jeg har blitt svartelistet av sånne telefonselgere. Hadde en hel haug som ringte meg titt og stadig en stund, men nå er det blitt ganske stille. Spes sense plaga meg en stund. OG den Norske Sjømannskirke... HVORFOR liksom... Fordi de vil ha penger? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Jeg har også prøvd telefonsalg.. Fikk sparken fordi jeg var for høflig. Men herregud, er ikke "kunden intressert, å sier nei takk, ja da sier man ha en fortsatt god dag.. man prøver ikke med "ja men" eller "du er kanskje ikke intressert nå....... enn nå da?" det blir for dumt. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Men herregud, er ikke "kunden intressert, å sier nei takk, ja da sier man ha en fortsatt god dag.. man prøver ikke med "ja men" eller "du er kanskje ikke intressert nå....... enn nå da?" det blir for dumt. Helt enig. Jeg jobber også som telefonterrorist i perioder jeg trenger mer penger enn vanlig. Er kunden ikke interessert sier jeg ha en fin kveld og legger på. Det er bortkastet tid for begge parter å prøve å argumentere hvis kunden i første omgang ikke er interessert. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Forklar telefonselger at du er litt opptatt men veldig intressert ,og at du kan ringe opp igjen hvis du får selgers priv.nr.Hvis så skjer(lite trolig),ring da helst midt på natta.Gjerne etter skikkelig kule på by'n. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg hater også telefonsalg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Atomet, er det "Bump-alle-gamle-tråder-med-en-kort-og-teit-kommentar-dagen" idag? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) En liten missforståelse.. Endret 22. september 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Atomet, er det "Bump-alle-gamle-tråder-med-en-kort-og-teit-kommentar-dagen" idag? Satt å lurte på det sammen....gamle tråder blir jo "bumpet" opp over alt av denne karen Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Atomet, er det "Bump-alle-gamle-tråder-med-en-kort-og-teit-kommentar-dagen" idag? Satt å lurte på det sammen....gamle tråder blir jo "bumpet" opp over alt av denne karen ja, greit for meg. Telefonsalg er noe herk, og bør forbys. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 har jobbet med det jeg og.. men fikk positiv respons.. men hater når de ringer meg Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Si at du er opptatt, og spør om du kan få hjemnummeret deres. Sier de "nei", sier du "åja, så du liker heller ikke å bli plaget på fritiden?". Funker her. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 *blåse hardt i mic'en* Meg: "Det er desverre litt dårlig kontakt i ledningen her" *blåse enda hardere* Selger: "Hallo..." Meg: "Hallo...??" Selger: "Hallo..." Meg: "Hallo...!!!" *blåse i røret* Meg: "Hallo!!!" *trykke som bare f*** på tastene* ...vente en stund og høre hvordan selger reagerer. (brukte den senest i formiddag) HAHEHAEHHAEH. Nice. HAHAHAHAHAHAHAH :!: pokker ta neste gang en selger ringer meg vet nå jeg hva jeg skal gjøre! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Telefon selgere kan jo det med og drite seg litt ut da.. en ringte hos fatter'n: - Hallo, snakker jeg med Atle ******? - Nei han er ute akkurat nå. - Er du konen hans da? - Nei jeg er datteren.. - ....åh.... åja.. jammen jeg ringer igjen en annen dag jeg da. *klaske på rør* Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 hater telefonsalg. De ringer flere ganger i uka å plager vettet av folk. *skamme seg* Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Som jeg leste i en tidligere tråd: Selger: Hallo. Jeg ringer fra [noe dritt] Er du interessert? Du sier: Kan jeg få nummeret til noen i familien din? kjæresten din? Selger: Nei, eh... Det er privat Du sier: SÅNN HAR JEG/VI DET OGSÅ Jeg prøvde det en gang.... Jeg sa det litt for agressivt, men det funka greit da! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Reserver dere mot telefonsalg i Brønnøysund registeret. Det hjelper faktisk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Reserver dere mot telefonsalg i Brønnøysund registeret. Det hjelper faktisk. ikke for oss ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå