Gå til innhold

Telefonsalg, det liker du vel?

Xanitra

Anbefalte innlegg

kjenner begge sidene av det å være tlf selger..har vært det en gang selv,og hater dem når de ringer meg.....men i det siste,så hater jeg dem mer...hva skjer med at de ringer,spør om en haug med drit,så sier jeg nei,så legger de på uten å si hadet?? blir jævla irritert..skal du første plage meg hjemme,så skal du F*** meg ha nok respekt til å si hadet før du legger på...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg har blitt svartelistet av sånne telefonselgere. Hadde en hel haug som ringte meg titt og stadig en stund, men nå er det blitt ganske stille. Spes sense plaga meg en stund. OG den Norske Sjømannskirke... HVORFOR liksom...

Uansett... dersom de plager dere for mye, er det bare til å reservere nummeret MOT telefonsalg. Det skal gå hos de fleste operatører...

Lenke til kommentar

Jeg har også prøvd telefonsalg..

Fikk sparken fordi jeg var for høflig.

Men herregud, er ikke "kunden intressert, å sier nei takk, ja da sier man ha en fortsatt god dag..

man prøver ikke med "ja men" eller

"du er kanskje ikke intressert nå....... enn nå da?"

det blir for dumt.

Lenke til kommentar
Men herregud, er ikke "kunden intressert, å sier nei takk, ja da sier man ha en fortsatt god dag..

man prøver ikke med "ja men" eller

"du er kanskje ikke intressert nå....... enn nå da?"

det blir for dumt.

Helt enig.

Jeg jobber også som telefonterrorist i perioder jeg trenger mer penger enn vanlig. Er kunden ikke interessert sier jeg ha en fin kveld og legger på. Det er bortkastet tid for begge parter å prøve å argumentere hvis kunden i første omgang ikke er interessert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
*blåse hardt i mic'en*

Meg: "Det er desverre litt dårlig kontakt i ledningen her"

*blåse enda hardere*

Selger: "Hallo..."

Meg: "Hallo...??"

Selger: "Hallo..."

Meg: "Hallo...!!!"

*blåse i røret*

Meg: "Hallo!!!"

*trykke som bare f*** på tastene*

...vente en stund og høre hvordan selger reagerer.

:D

(brukte den senest i formiddag)

HAHEHAEHHAEH. Nice. :w00t:

HAHAHAHAHAHAHAH :!: pokker ta neste gang en selger ringer meg vet nå jeg hva jeg skal gjøre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...