Gå til innhold

Telefonsalg, det liker du vel?

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker og si "åhhh, faen jeg har ronka nå i 2 timer og har ikke fått orgasme, *gråte litt* så spør jeg hvordan de gjør får og få orgasme"

Mange legger på før jeg blir halvferdig da men.....

Funker hver gang.

ps: har litt sånn skrudd humor da ^^

:!: . Jeg må prøve det tipset en gang. ;)

Endret av guezz
Lenke til kommentar

*blåse hardt i mic'en*

Meg: "Det er desverre litt dårlig kontakt i ledningen her"

*blåse enda hardere*

Selger: "Hallo..."

Meg: "Hallo...??"

Meg: "Hallo...!!!"

*blåse i røret*

Meg: "Hallo!!!"

*trykke som bare f*** på tastene*

...vente en stund og høre hvordan selger reagerer.

:D

(brukte den senest i formiddag)

Lenke til kommentar
*blåse hardt i mic'en*

Meg: "Det er desverre litt dårlig kontakt i ledningen her"

*blåse enda hardere*

Meg: "Hallo...??"

Meg: "Hallo...!!!"

*blåse i røret*

Meg: "Hallo!!!"

*trykke som bare f*** på tastene*

...vente en stund og høre hvordan selger reagerer.

:D

(brukte den senest i formiddag)

HAHEHAEHHAEH. Nice. :w00t:

Lenke til kommentar

det morsomste hvis du har tid er jo å motargumentere det han skal selge, taste litt og du finner alt mulig reportasjer ol på nett, nevne deler av disse og bevise hvor lite selgeren egentlig kan om produktet...

Hvis de vil du skal støtte noe, si du vil donere tusen kroner, pass med å få med deg navnet hans, gjør samtalen så kort som mulig. Når du får giro/ trekk på kontoen el.l send skriftlig hatmail og referer til selgerenes navn og at han var frekk og og at du sa du ikke skulle ha noe. Han husker sannsynligvis ikke samtalen iom den var så kort og grei! dette er vår måte å ta hevn, han fikk sikkert masse pes :)

Lenke til kommentar
det morsomste hvis du har tid er jo å motargumentere det han skal selge, taste litt og du finner alt mulig reportasjer ol på nett, nevne deler av disse og bevise hvor lite selgeren egentlig kan om produktet...

Hvis de vil du skal støtte noe, si du vil donere tusen kroner, pass med å få med deg navnet hans, gjør samtalen så kort som mulig. Når du får giro/ trekk på kontoen el.l send skriftlig hatmail og referer til selgerenes navn og at han var frekk og og at du sa du ikke skulle ha noe. Han husker sannsynligvis ikke samtalen iom den var så kort og grei! dette er vår måte å ta hevn, han fikk sikkert masse pes :)

De fleste samtalene når det gjelder salg blir tatt opp nettopp for å ungå at slikt skal oppstå, så det kan ende opp med at du får alt peset og må ut med grunk.. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...