ahpadt Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 "Jeg har ereksjon." Den bruker å funke for meg. Sier du det? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Vi får aldri telefonselgere vi.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Vi får aldri telefonselgere vi.. haha, du burde virkelig være trist Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg bruker og si "åhhh, faen jeg har ronka nå i 2 timer og har ikke fått orgasme, *gråte litt* så spør jeg hvordan de gjør får og få orgasme" Mange legger på før jeg blir halvferdig da men..... Funker hver gang. ps: har litt sånn skrudd humor da ^^ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Knallpistol i røret. Smeller som faen i andre enden. =) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Vi får aldri telefonselgere vi.. heldiggris.... det som funker er å herme etter telefonselgeren da blir du kvitt han raskt Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Man sier: "Er dette en tiggetelefon?" Gjør jeg alltid.. Men skal prøve noen av tipsene her. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Får jo aldri testa ut noen triks EDIT: leif Endret 10. september 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
guezz Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Jeg bruker og si "åhhh, faen jeg har ronka nå i 2 timer og har ikke fått orgasme, *gråte litt* så spør jeg hvordan de gjør får og få orgasme" Mange legger på før jeg blir halvferdig da men..... Funker hver gang. ps: har litt sånn skrudd humor da ^^ :!: . Jeg må prøve det tipset en gang. Endret 10. september 2004 av guezz Lenke til kommentar
Laman Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Knallpistol i røret. Smeller som faen i andre enden. =) :!: Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 *blåse hardt i mic'en* Meg: "Det er desverre litt dårlig kontakt i ledningen her" *blåse enda hardere* Selger: "Hallo..." Meg: "Hallo...??" Selger: "Hallo..." Meg: "Hallo...!!!" *blåse i røret* Meg: "Hallo!!!" *trykke som bare f*** på tastene* ...vente en stund og høre hvordan selger reagerer. (brukte den senest i formiddag) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 *blåse hardt i mic'en* Meg: "Det er desverre litt dårlig kontakt i ledningen her" *blåse enda hardere* Selger: "Hallo..." Meg: "Hallo...??" Selger: "Hallo..." Meg: "Hallo...!!!" *blåse i røret* Meg: "Hallo!!!" *trykke som bare f*** på tastene* ...vente en stund og høre hvordan selger reagerer. (brukte den senest i formiddag) HAHEHAEHHAEH. Nice. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) -_- sa folk Endret 1. mars 2009 av Acrid Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 det morsomste hvis du har tid er jo å motargumentere det han skal selge, taste litt og du finner alt mulig reportasjer ol på nett, nevne deler av disse og bevise hvor lite selgeren egentlig kan om produktet... Hvis de vil du skal støtte noe, si du vil donere tusen kroner, pass med å få med deg navnet hans, gjør samtalen så kort som mulig. Når du får giro/ trekk på kontoen el.l send skriftlig hatmail og referer til selgerenes navn og at han var frekk og og at du sa du ikke skulle ha noe. Han husker sannsynligvis ikke samtalen iom den var så kort og grei! dette er vår måte å ta hevn, han fikk sikkert masse pes Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Snakke på en helt flask og skrudd dialekt så telefonselgeren ikke skjønner noe Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Spørre om de kan vente et lite øyeblikk, og så legge telefonen intil en høytaler som spiller ventemusikk og sier: De rykker stadig fremover i køen Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Å fise i røret og så prate som en pirat er også skøy. *PRRFFRRAATT* "Yarr! 'Tis the bitter stench of death..." 'arrrr! Shiver me timbers! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 ingen seger som skal ha tak i meg , di ringer og skal ha tak i hun som hadde tlfnret før meg .. meget iriterende , er og mange privatpersoner som skal ha tak i den dama . og jeg har hatt numret i 1 år nå Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 det morsomste hvis du har tid er jo å motargumentere det han skal selge, taste litt og du finner alt mulig reportasjer ol på nett, nevne deler av disse og bevise hvor lite selgeren egentlig kan om produktet...Hvis de vil du skal støtte noe, si du vil donere tusen kroner, pass med å få med deg navnet hans, gjør samtalen så kort som mulig. Når du får giro/ trekk på kontoen el.l send skriftlig hatmail og referer til selgerenes navn og at han var frekk og og at du sa du ikke skulle ha noe. Han husker sannsynligvis ikke samtalen iom den var så kort og grei! dette er vår måte å ta hevn, han fikk sikkert masse pes De fleste samtalene når det gjelder salg blir tatt opp nettopp for å ungå at slikt skal oppstå, så det kan ende opp med at du får alt peset og må ut med grunk.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Min elskede jobber som telefonselger av og til. Har bare blitt oppringt av slike en gang jeg. Da fant jeg meg en streaming porrfilm og fyrte opp lyden på fullt. Dama la på, teit som hun var... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå